• Anonym (undra­r)
    Äldre 18 Aug 17:02
    48447 visningar
    172 svar
    172
    48447

    Man! Rakar du dig på kuken?

    Jag har levt med samma man i 13 år snart och han rakar sig inte. Tack och lov. En nakenråtta look a like kan jag vara utan i sängen.

    I vilket fall så berättade min nyblivna singelkompis som hunnit "vara runt" lite att typ alla killar runt 30 rakar sig. (Iallafall de hon hade varit med och det verkar vara ett gäng) Jag blev bara så förvånad för när jag låg med andra män  sist, förutom min man, så var det ingen som rakade sig.

    Så, hur gammal är du och rakar du kuken?

  • Svar på tråden Man! Rakar du dig på kuken?
  • doggy
    Äldre 18 Aug 17:09
    #1

    Inte speciellt mycket hår på kuken på killar ju

  • Äldre 18 Aug 19:17
    #2

    Är 29 och rakar och har gjort sen 17 års åldern. Tycker det är obekvämt och tilltallar inte mig att ha en buske. Känns faktiskt äckligt i mina ögon på båda könen.

  • Äldre 18 Aug 19:19
    #3

    Well... är inte så mycket hår på själva staken, men ja, jag rakar. Fanns möjligheten här i stan skulle jag troligen vaxa. Det har mer med vad jag finner estetiskt tilltalande samt känsligheten som gör att jag fortsätter.

    Man, 35 


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (Helra­kad syster­)
    Äldre 18 Aug 19:33
    #4

    Har varit helrakad sedan tonåren, är nu 30 år.Föredrar det rent estetiskt och sexuellt. Estetikst kan jag dock tycka att det är vackert med hår på kvinnor.

  • Anonym (Kille­33)
    Äldre 18 Aug 20:55
    #5

    Rakar pungen och dom få stråna som växer på själva staken vid speciella tillfällen, som långdistanslöpare måste man ha lite hår för att inte få skavsår..

    Eller rakar gör jag inte utan använder fruns weet som ska vara till benen, funkar as bra och blir så lent och fint.
    (Det heter weet va?)

  • Anonym
    Äldre 18 Aug 21:23
    #6

    Självklart rakar jag ballen och pungen,har gjort det sen jag var ca 20, nu är jag 43... Anledningen till detta är för att jag tycker det känns fräscht, och så ser ballen lite större ut oxå hehe...

  • Anonym (Man 50)
    Äldre 18 Aug 21:44
    #7

    NIx. Skulle aldrig falla mig in.

  • Anonym (Kille 36)
    Äldre 18 Aug 22:09
    #8

    Nej inte nu längre, Min flickvän tycker det är manligt med hår och ser så fjantigt ut med rakade kukar.

  • Äldre 18 Aug 22:46
    #9

    Men starta en omröstning för fan, människa. Vad är annars poängen med tråden?

  • Anonym (Mr Perfec­t)
    Äldre 18 Aug 22:54
    #10
    Anonym (undrar) skrev 2012-08-18 17:02:53 följande:
    Jag har levt med samma man i 13 år snart och han rakar sig inte. Tack och lov. En nakenråtta look a like kan jag vara utan i sängen.

    I vilket fall så berättade min nyblivna singelkompis som hunnit "vara runt" lite att typ alla killar runt 30 rakar sig. (Iallafall de hon hade varit med och det verkar vara ett gäng) Jag blev bara så förvånad för när jag låg med andra män  sist, förutom min man, så var det ingen som rakade sig.

    Så, hur gammal är du och rakar du kuken?

    42, rakar allt utom det ovanför kuken...(som däremot är ansat).
Svar på tråden Man! Rakar du dig på kuken?