• Helle3­33
    Äldre 21 Aug 19:20
    653 visningar
    0 svar
    0
    653

    Hej

    Jag börjar bli desperat. Jag började skola in min dotter hos dagmamman förra måndagen. Sedan dess så bråkar hon skitmycket när hon ska läggas och jag har inte lyckats få henne att somna före 22 en enda kväll vilket resulterar i att hon sover jättedåligt hela natten och skriker, vrålar och har sig både dag och natt vilket börjar bli oerhört jobbigt nu. Jag förstår inte vad som är fel. Det spelar ingen roll om jag försöker natta henne lite innan hon brukar läggas eftersom jag tänkte att hon kanske är övertrött, funkar inte. Lägga henne senare funkar inte. Det har gått jättebra att natta henne i flera månader men nu när hon som mest behöver sömnen så funkar ingenting och hon bara skriker, vrålar, går upp ur sängen, kryper runt i sängen och sparkas och har sig. Hon verkar inte ha ont någonstans heller. Hon äter kvällsmat, får välling, byter blöja, tandborstning, nattning. VARJE kväll ser det ut så så hon vet ju vad som väntar men då sätter cirkusen igång. Jag är ensamstående och har inget som helst stöd ifrån hennes pappa heller. Det hjälper inte heller att lägga sig intill henne eller ha henne i famnen utan hon håller precis på att somna då gör hon något så hon vaknar till igen och så sätter hon igång igen.

Svar på tråden Hej