• Äldre 23 Aug 10:03
    14793 visningar
    8 svar
    8
    14793

    Öka min bekantskapskrets

    Hej

    Är en 35 årig separerad pappa med 2 st killar som är 4 respektive 2 år gamla.
    Skulle jättegärna träffa vilja träffa andra föräldrar eller varför inte bara skaffa nya vänner och diskutera problem som kan komma upp under livets gång.
    Jag bor strax utanför göteborg i lerums området, men har bil så att avstånd är inte jättesvårt att krympa.

    Ha det bra så länge /T

  • Svar på tråden Öka min bekantskapskrets
  • Äldre 25 Aug 23:39
    #1
    Theo skrev 2012-08-23 10:03:19 följande:
    Hej

    Är en 35 årig separerad pappa med 2 st killar som är 4 respektive 2 år gamla.
    Skulle jättegärna träffa vilja träffa andra föräldrar eller varför inte bara skaffa nya vänner och diskutera problem som kan komma upp under livets gång.
    Jag bor strax utanför göteborg i lerums området, men har bil så att avstånd är inte jättesvårt att krympa.

    Ha det bra så länge /T

    Hejsan!
    Jag bor nog kanske lite väl långt bort för att bara ses över en kopp kaffe.
    Men jag känner likadant att träffa nya ''farsor'' att diskutera lite med skulle ju inte vara fel.
    Om inte i riktiga livet så varför inte här på nätet.
    Jag bor i en liten håla kallad Motala och har 2 grabbar på 1,5 år och den andra är 1 månad.
    Jag är 23 år så kan inte påstå att min livserfarenhet är så stor, Så byter gärna några ord med andra pappor.
         
  • Äldre 26 Aug 08:04
    #2

    Tjena.

    Jag är en relativt nyinflyttad pappa på 34 som är gift och har en son på 1½. Vi bor på hisingen :)

  • Äldre 5 Sep 18:05
    #3

    Är 23 år och tvåbarnsfarsa boendes i sthlm.

    Klar i plugget och karriär på topp, har svårt att kunna relatera till några av mina gamla kompisar och dom likaså till mig. Blir knappt att vi träffas och när vi gör det är vi så olika så det finns inte. kaffe som sagt vore grymt :)   

  • Farsan­68
    Äldre 6 Dec 20:58
    #4

    Ett tips är att kontakta närmaste Round Table - klubb! För män upp till 40 från alla områden i samhället. Har gjort mitt liv oerhört mycket mer berikat och kul! www.rts.org Lycka till!

  • FRAXA9­5
    Äldre 31 Dec 20:22
    #5

    Hej! Har du facebook eller hur vill du sköta kontakten?Jag är helt klart intresserad av nya vänner!


     


    MVH

  • Äldre 11 Jan 10:12
    #6

    Lerum är ett fint område, jag arbetade i fiskaffären precis utanför butiken Servett.

    Jag bor i Kungsbacka. Vi kan ses någon dag om du vill.

  • Äldre 27 Dec 17:06
    #7

    Hej 

    Är en sthlms pappa på 35 år med 2 barn på 7 och 8 år som söker efter föräldrar i en liknade situation. Som kan ses över en kaffe eller andra aktiviter.

  • Äldre 26 Jan 11:20
    #8

    Tjenare,

    Jag, min sambo och vår son på ~3 år är relativt nyinflyttade till Mölndal. Vi/Jag tar gärna en fika någon dag. Med eller utan barn :) 

    Vi har få vänner som har barn så det blir mycket "familjeaktiviterer" på egen hand. Hade vart sköj med sällskap ibland.

    /S

Svar på tråden Öka min bekantskapskrets