• katten0513

    Barnpassning hur ordnar man det?

    Hej! Är ensamstående och kan tänka mig barnpassning någon gång i veckan (bor långt från familj). Hur går man tillväga? Sätter man in annons någonstans eller finns det någon sajt?

    Tacksam för tips

  • Svar på tråden Barnpassning hur ordnar man det?
  • tideloo

    Var bor du? Barnvaktsbyrån är bra! 160 kr/h efter Rutavdrag, vi har använt dem tidigare och nöjda! Annars kan du sätta lappar vid högskolor, kanske någon student som läser mot barn som är intresserad?

  • Jennifer

    Hej ,


     Vi kan hjälpa dig med hämtning och barnpassning för dina barn. Vi debiterar 129 kr/h efter RUT-avdrag.


    Jag föreslår att vi hörs på telefon och pratar om era behov. Därefter matchar vi en passande barnvakt mot de förutsättningar som ni har.


     Ni kan läsa mer om företaget Plugg1 på www.plugg1.se


     Genom att anlita oss kan ni dra full nytta av RUT-avdraget och får den trygghet som det innebär att anlita ett seriöst företag.


     Du når mig på 08- 124 515 52 eller [email protected]


     


    Hälsningar,


     


    Jennifer Brown


    Plugg1


    www.plugg1.se

  • Gladbarnpassare

    Hej!
    Jag är själv ensamstående och brukar ha samma problem som du. Mina föräldrar bor inte i närheten och jag har inte hunnit få några nära vänner då jag precis flyttade. För att söka barnvakt till mitt barn använde jag mig av sidan www.tendea.se/barnpassning där hittade jag ett stort utbud av barnvakter. Eftersom jag jobbar lite oregelbundet så behöver jag ibland lite extrapengar och på samma sida hittade jag också ett extrajobb som barnvakt. Rekomenderar sidan varmt:)

Svar på tråden Barnpassning hur ordnar man det?