• Anonym (frihe­t)
    Äldre 25 Aug 10:15
    14205 visningar
    65 svar
    65
    14205

    Nakenbad

    Har du någon gång varit på ett nakenbad och badat naken med andra "okända"

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 10:18
    Tjej alternativet "Nej" skall vara:
    Nej, Men skulle kunna tänka mig att gå på ett nakenbad

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 10:19
    Skriv gärna en kommentar om varför du röstat som du gjorde.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nakenbad
  • Mr Espres­so
    Äldre 6 Feb 17:19
    #31
    lyckligmamma87 skrev 2013-02-06 17:15:31 följande:
    Jag solar naken o badar för jag hatar när man är jätte brun o fin på kroppen o så he man kritvit rompa o 2 kritvita bröst så sjuk fult o avtändande.....

    Jag håller med dig och det är skitsnyggt med en sommarbrun tjej utan vita streck.
  • Anonym (Ung man 24)
    Äldre 6 Feb 17:19
    #32
    OlleSQ skrev 2013-02-06 15:07:45 följande:
    Varför skulle den resa sig? Du styr dina tankar och utan tankarna så blir det inget stånd.
    Fast dedär undrar jag. Jag kom ihåg i skolan när jag skulle upp och ha en redovisning och jag tänkte en gång "jag får inte så stånd, jag får bara inte de" och då reste den sig lite. Det fanns inget sexuellt i det alls men jag var bara sjukt nervös...
  • Äldre 6 Feb 22:38
    #33
    Anonym (Ung man 24) skrev 2013-02-06 17:19:46 följande:
    Fast dedär undrar jag. Jag kom ihåg i skolan när jag skulle upp och ha en redovisning och jag tänkte en gång "jag får inte så stånd, jag får bara inte de" och då reste den sig lite. Det fanns inget sexuellt i det alls men jag var bara sjukt nervös...
    Du tänkte alltså på din lilla kamrat. Point proven.
  • Anonym (Ung man 24)
    Äldre 6 Feb 22:51
    #34
    OlleSQ skrev 2013-02-06 22:38:15 följande:
    Du tänkte alltså på din lilla kamrat. Point proven.
    vad skulle jag annars mena?
  • Äldre 7 Feb 00:06
    #35
    OlleSQ skrev 2013-02-06 15:07:45 följande:
    Varför skulle den resa sig? Du styr dina tankar och utan tankarna så blir det inget stånd.
    Det var det mest korkade jag hört!

    Erektionen är en reflex, oftast påverkad av en emotionell känsla eller direkt fysisk stimulans, ibland även utan något av detta, som vid sk morgonstånd.
    Jag får ibland stånd när jag är väldigt trött, det har absolut inget med tankarna att göra.
  • Anonym (Närsy­nt)
    Äldre 7 Feb 12:50
    #36
    lyckligmamma87 skrev 2013-02-06 12:55:20 följande:
    Älskar o bada naken..... Har varit på mellby 2 gg o sen massa andra privata o sen solar jag i string på vanliga stränder men badar i bikini då på vanliga stränder :)
    låter som en smidig kompromiss med stringtrosan på stranden men näck i vattnet!
  • Anonym (Närsy­nt)
    Äldre 7 Feb 12:51
    #37
    Mr Espresso skrev 2013-02-06 17:19:22 följande:

    Jag håller med dig och det är skitsnyggt med en sommarbrun tjej utan vita streck.

    vitt fläsk är fläskigare än brunt fläsk
  • Äldre 7 Feb 14:42
    #38
    Tom Araya skrev 2013-02-07 00:06:56 följande:
    Det var det mest korkade jag hört!

    Erektionen är en reflex, oftast påverkad av en emotionell känsla eller direkt fysisk stimulans, ibland även utan något av detta, som vid sk morgonstånd.
    Jag får ibland stånd när jag är väldigt trött, det har absolut inget med tankarna att göra.
    Morgonstånd är ju styrt av det undermedvetna, att du får stånd när du är väldigt trött låter som ditt undermedvetna redan kickat igång.

    Men det är praktiskt för män att säga att dom inte kan styra sin erekion, de vill inte det och vill ha en ursäkt.
  • Nudist­mamma
    Äldre 7 Feb 17:42
    #39

    Jag älskar att bada naken, det är en härlig känsla! Jag håller oxå med om att det är mycket finare med en så jämn bränna som möjligt, men det är oftast svårt att klara sig helt utan tanlines om man besöker vanliga stränder lite då och då

  • Anonym (badäl­skaren­)
    Äldre 8 Feb 22:19
    #40

    Älskar att bada och badar ofta naken om jag är ensam och det tycker jag är skönast.
    Skulle vilja ta med min kvinna på ett nakenbad, inte där man ligger som packade sillar men där man kan bada naken utan att direkt störa varandra.
    Jag blir lätt kåt och får stånd så vi får väl ha sex innan vi åker dit.
    Men skönast är nog att hitta en egen sjö någonstans i skogen där man kan göra vad man vill.

    Håller med en som skriver om hur det går till på herrarnas badavdelning.
    Badbyxor fick man inte ha på sig inne i bastun.Man var mer naken.

    Unga grabbar och många invandrare har på sig badbyxor hela tiden.
    Ibland kan man se invandrare som står och tvättar sig i skrevet med badbyxor på.
    konstigt i min värld 

Svar på tråden Nakenbad