• Äldre 30 Aug 09:38
    658 visningar
    0 svar
    0
    658

    nattskräck eller vad kan det vara?

    hej!!

    vi har ett problem här hemma och jag hoppas att jag ska kunna få några tips och råd.
    det är såhär att vi har en dotter som är 5 år och hon vägrar sova i sitt rum på nätterna. igår kväll fick hon världens utbrott och bara skrek å skulle inte sova där det bara var så... efter mycket om och men så tog pappa henne till sängen å la sig där med henne så somnade hon... men det är en kamp... sen mitt i natten runt kl 01 så vaknar jag av att hon gallskriker i sitt rum å är helt hysterisk. jag går upp och hämtar henne in till vårt rum och hon somnar om.... det här att hon inte kan sova i eget rum känns fruktansvärt jobbigt. vi har också en son som sover inne med oss då han är så liten så han inte är i behov av eget rum än... jag funderar nu vad detta beror på....
    är det någon form av nattskräck eller vad kan det vara?? hon är på dagis 15 tim i veckan så hon är ju aktiv hela dagarna och sover inte på dagtid. ändå är hon så vild å stimmig på kvällarna... ibland somnar hon på soffan och då kan man bära in henne i sin säng och oftast går det bra, inte alltid... men ofast.... vi känner att vi kan liksom aldrig få lite "mys" iomed att hon alltid vill vara med å sova i våran säng... hoppas du förstår hur jag menar...

    kom gärna med tips och råd!!

     

Svar på tråden nattskräck eller vad kan det vara?