Inlägg från: Autumnbeauty |Visa alla inlägg
  • Autumnbeauty

    springmask!

    Går barnen på dagis? Det kanske är där de blir smittade hela tiden, även om medicinen ni tar verkar bra...men sen kanske de får i sig äggen på dagis? Det är ju extremt smittsamt, och är det tex flera av barnen på dagis som går omkring med mask, så blir väl dina barn smittade igen. Urk!

  • Autumnbeauty
    Anonym skrev 2012-09-02 21:15:08 följande:
    nej alltså jag har haft ett kämpigt år med en av mina döttrar pga av en autistisk utredning så min två små som är 4 och 5 år har varit hemma med mig nu ett  år då ... men min äldsta dotter som är 10 går i skola och min sambos tre äldre barn på 15 , 16 , 18 år går i skola fast dom har inte känt av någon klåda .... har ingen att prata med om de här heller och hjälp här hemma får jag ju bara när sambon är hemma ... jobbar dock mycket ....   så de känns som man är själv med 6 barn och hem å hus :((( 
    Men shit, har du haft TRE barn hemma? Jag som höll på att gå under i somras med TVÅ när dagis var stängt, och det var ändå "bara" fem veckor. Då förstår jag att du är helt slut, och sen springmask på det! :-/
Svar på tråden springmask!