• lillasofia

    16 år,hängbröst`?+ bild

    Hej jag är 16 år snart 17, och jag HATAR mina bröst, dom ska inte ens se ut såhär och vara så här hängiga vid den här åldern. 


    och jag har gått ner en del i vikt, och är ganska kurvig, men vill ha ERA åsikter om jag ska vara missnöjd eller inte över dom?


    kan inte ens ha en pojkvän för jag mår så dåligt för brösten-


    snälla hjälp mig, blir tokig snart.


    och min bh kupa  är ungefär 85 E-F utifall det hjälper.


     


  • Svar på tråden 16 år,hängbröst`?+ bild
  • lillasofia
    missmadde skrev 2012-09-05 22:23:35 följande:
    Jag kände som du när jag var yngre, så när jag blev vuxen gjorde jag bröstförminskning. Jätteskönt att få bort dom och hänget. Det blev jättefint och jag är så nöjd. Att dom hänger beror ju på att dom är större, helt normalt.

    Jasså, va kul!


    har fått en fråga av doktorn om jag vill göra en operation, så ska dit och ge vikt och längd.


    så får hoppas på att jag oxå får förminska dom!

  • fortsätt paddla

    Du har stora bröst ( jag har en liten Akupa) alltså hänger dom ner lite. Annat är nästan fysiskt omöjligt.
    Ballonger som står rakt ut ( utan bh ) är i regel implantat.
    Var stolt över ett par fina bröst. Hade varit väldigt avundsjuk på dig i 17 års åldern. Nu har jag dock lärt mig att gilla mina små.

  • missmadde
    lillasofia skrev 2012-09-05 22:25:03 följande:

    Jasså, va kul!


    har fått en fråga av doktorn om jag vill göra en operation, så ska dit och ge vikt och längd.


    så får hoppas på att jag oxå får förminska dom!


    Ja, det tycker jag du ska sikta på om du tycker de är tunga :) Ofta får man ont av dom med tiden, jag började känna av värk när jag var ca 20. Hade jag haft en dotter i din ålder med samma problem skulle jag uppmuntra till det, helt onödigt att drabbas av värk och allt blir så mycket lättare med små bröst.
  • lillasofia
    missmadde skrev 2012-09-05 22:51:51 följande:
    Ja, det tycker jag du ska sikta på om du tycker de är tunga :) Ofta får man ont av dom med tiden, jag började känna av värk när jag var ca 20. Hade jag haft en dotter i din ålder med samma problem skulle jag uppmuntra till det, helt onödigt att drabbas av värk och allt blir så mycket lättare med små bröst.
    har redan fått ryggvärk och ont i axlarna, därför tipsade min mamma mig om bröstoperation, men inte helt säkert jag får operera mig, berorpå min BMI.
  • missmadde
    lillasofia skrev 2012-09-05 22:53:57 följande:
    har redan fått ryggvärk och ont i axlarna, därför tipsade min mamma mig om bröstoperation, men inte helt säkert jag får operera mig, berorpå min BMI.

    Aha, du får gå ned lite i vikt då :)
  • kexkille

    Stora bröst hänger alltid mer än små.

    Dina ser jätte fina ut..
    Sen så är det vansinne att operera brösten innan du vuxit klart.

  • Vitamin

    Med så stora bröst måste de sjunka nedåt, det är en fysisk omöjlighet att de skulle peka rakt fram som mindre bröst kan göra.
    Har du någonsin sett en tjej med en tjugo centimeters tuttar rakt ut framför sig?

    Jag tror att typ 99% av alla killar skulle älska dina bröst.
    Och övriga är de som inte är så intresserade av bröst över huvudtaget... Tomte

Svar på tråden 16 år,hängbröst`?+ bild