• Anonym (Kåt tjej 29)
    Äldre 6 Sep 16:41
    50846 visningar
    25 svar
    25
    50846

    Älskar när min man sprutar hela sin satts i mig, ligger kvar med kuken i, och sen börjar knulla mig igen och sprutar mig full igen!

    Älskar när min min man knullar mig hårt i missionären och sprutar i mig. Alltså fyller hela min fitta med sin satts och ligger kvar och vilar/myser en stund fortfarande med kuken i, innan jag börjar krama hans kuk med min fitta och han styvnar till och börjar knulla min redan spermie välfyllda fitta tills han sprutar igen och det bara flyter ur mig. Älskar att vara så våt och fylld av hans satts!

    Är det fler som gillar detta? Kallas det något speciellt? 

    Kan tillägga att jag är nygravid men kåtare än någonsin tidgare!! Vill hela tiden.. var tvungen att förföra min man när han kom hem på lunch idag för att få känna hans styva kuk i mig
    Inte lätt att ha en kåt fru   

  • Svar på tråden Älskar när min man sprutar hela sin satts i mig, ligger kvar med kuken i, och sen börjar knulla mig igen och sprutar mig full igen!
  • Anonym (Manne 57??)
    Äldre 6 Sep 17:47
    #1

    Jaha, det verkar ånyo vara den dreglande "Manne 57" från Motala som är igång. Det syns ju med ledning av ditt IP-nummer.
    Dags att lägga av snart?

  • Anonym
    Äldre 6 Sep 18:01
    #2

    Det finns män som kan knulla två gångar efter varandra? Män tappar lusten efter de kommer. Jag kam men inte direkt

  • Anonym (Kåt tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 6 Sep 20:50
    #3
    Anonym (Manne 57??) skrev 2012-09-06 17:47:50 följande:
    Jaha, det verkar ånyo vara den dreglande "Manne 57" från Motala som är igång. Det syns ju med ledning av ditt IP-nummer.
    Dags att lägga av snart?
    Jag är tjej (sist jag kollade och 29år och heter inte Manne 57! Föga troligt att Manne 57 skulle vara gravid by the way?!
  • Anonym (Kåt tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 6 Sep 20:58
    #4
    Anonym skrev 2012-09-06 18:01:23 följande:
    Det finns män som kan knulla två gångar efter varandra? Män tappar lusten efter de kommer. Jag kam men inte direkt
    Ja, tydligen? Min man iaf! Men först bara ligga kvar en stund och låta pulsen sjunka lite innan man kör igen. Så skönt att ligga kvar nära varandra och han fortfarande har kuken kvar i mig...så skönt att känna hur han börjar smeka mina bröst och hur han styvnar inne i mig igen...och börjar glida in och ut igen ur min fitta som redan är full av hans satts    Gillar att vara så härligt våt!

    Jag kan inte vara den enda tjejen här på fl som njuter av detta? 
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 6 Sep 21:28
    #5
    Anonym (Kåt tjej 29) skrev 2012-09-06 20:58:12 följande:
    Ja, tydligen? Min man iaf! Men först bara ligga kvar en stund och låta pulsen sjunka lite innan man kör igen. Så skönt att ligga kvar nära varandra och han fortfarande har kuken kvar i mig...så skönt att känna hur han börjar smeka mina bröst och hur han styvnar inne i mig igen...och börjar glida in och ut igen ur min fitta som redan är full av hans satts    Gillar att vara så härligt våt!

    Jag kan inte vara den enda tjejen här på fl som njuter av detta? 
    Du är inte den enda ;)
  • Anonym (man)
    Äldre 6 Sep 22:24
    #6

    Jag lyckats med detta ett fåtal gånger. Lyckliga dig och din gubbe!

  • reflec­tions
    Äldre 6 Sep 22:28
    #7

    jag älskar sex - men ibland blir t om jag äcklad. Kräks

  • Anonym
    Äldre 6 Sep 23:12
    #8

    Vill också att han ska bli hård igen och ge mig mer som det är nu så han sprutar i mig sen ligger han kvar tills den är slak innan han drar sig ur. Gillar det Skrattande

  • Anonym (valro­ssen)
    Äldre 6 Sep 23:29
    #9

    jag saknar sådana mys stunder!!!

    och ta vara på dom!!! jag va okså så där super duper sugen i början o fram tills nu.. när ja bara spyr på kyssar,sex o känner mig som en flodhäst :( Är i v31..

    vill ha ut plutten så man kan få knulla vilt igen ;)  

  • Äldre 7 Sep 00:25
    #10

    Kan inte annat än bli avis...på dig, TS..

Svar på tråden Älskar när min man sprutar hela sin satts i mig, ligger kvar med kuken i, och sen börjar knulla mig igen och sprutar mig full igen!