• Anonym (Sugen)

    Avsugning långt ner i halsen, teknik??

    HUr kan jag lättast ta emot hela kuken i munnen?
    Hans är 17cm och han vill gärna att jag tar hela, men jag kväljer så.. kan jag få bort den känslan på nåt sätt?

  • Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??
  • MRMR1

    Gurgla med bedövningsvätska som tandläkaren använder. Den bedövar svalget och använd ibland då patienter har kväljningar.

    Fast det känns väl lite väl lååååångsökt........

  • Anonym

    Öhh, VILL du det då? Eller gör du det för att behaga mannen med kuken?

  • Dolly82

    Man får träna så går det till slut, man vänjer sig så kräkreflexen försvinner.

  • Dominant
    Anonym skrev 2012-09-11 22:44:04 följande:
    Öhh, VILL du det då? Eller gör du det för att behaga mannen med kuken?
    Om hon inte ville så skulle hon inte göra en tråd där hon rådfrågar om hur man gör.

    Det bästa är hur som helst träning, testa att exempelvis borsta tungan längre och längre bak varje gång du borstar tänderna, så kommer du relativt snart att vänja dig.
  • Anonym

    Jag själv har inte problem med det iaf! Jag hade kunnat svälja en stor slang om det hade varit så! ;) men en viss teknik krävs... Andas rätt genom näsan o slappna av i halsen... Tro du omedvetet fokusera dina tankar fel.. Att du har en stor kuk i munnen o rädd/känner obehag för att kanske råka spy eller kvävas! Släpp pressen på dig att du ska vara perfekt för din man o måste ta den hela vägen ner! Ta den så långt som du känner är okej, o öva på det o sen så småningom gå lite länge när du Lärt dig tekniken bättre! Något som du kan prova med som ge de flesta killar/män lite extra njutning Är om du växlar mellan att ta den i munnen o suga är att sen slicka från toppen ner mellan pungkulorna o leka lite försiktigt med dom med läpparna o tungan O förbi en liten bit så du nästan är på anus eller nuddar där ibland med tungan, o motsatt riktning! :)

  • Grappa
    Anonym skrev 2012-09-11 22:44:04 följande:
    Öhh, VILL du det då? Eller gör du det för att behaga mannen med kuken?
    Jag kanske är helt UNIK, men vare sig jag tar kuken hela vägen ner i halsen eller bara slickar lite på ollonet så gör jag det för att behaga mannen med kuken.
  • kire
    Anonym skrev 2012-09-11 22:44:04 följande:
    Öhh, VILL du det då? Eller gör du det för att behaga mannen med kuken?
    Tänk att så många verkar ha så svårt att förstå att människor med bra sexliv faktiskt vill och t.o.m. njuter av att behaga sin partner.

    Sex vore ju extremt tråkigt om man enbart gjorde saker med varandra som samtidigt innebar fysisk njutning för en själv... Så tråkigt att då kunde man lika gärna nöja sig med att onanera.
  • skoladan

    Men det är ju naturligt att få kräkreflex när man får nåt stort i halsen. Varför ska man arbeta bort naturliga reflexer som man har fått av en bra anledning? Varför ska kvinnor i stort sett behöva slå knut på sig själva för att behaga män?
    Och suga långt ner i halsen...? Man suger väl knappast med svalget. Suger gör man med kinder och tunga.

  • Grappa
    skoladan skrev 2012-09-12 09:18:22 följande:
    Men det är ju naturligt att få kräkreflex när man får nåt stort i halsen. Varför ska man arbeta bort naturliga reflexer som man har fått av en bra anledning? Varför ska kvinnor i stort sett behöva slå knut på sig själva för att behaga män?
    Och suga långt ner i halsen...? Man suger väl knappast med svalget. Suger gör man med kinder och tunga.
    Vad bra att du kom in här och rätade ut ett och annat frågetecken. Tack.
  • Dolly82
    skoladan skrev 2012-09-12 09:18:22 följande:
    Men det är ju naturligt att få kräkreflex när man får nåt stort i halsen. Varför ska man arbeta bort naturliga reflexer som man har fått av en bra anledning? Varför ska kvinnor i stort sett behöva slå knut på sig själva för att behaga män?
    Och suga långt ner i halsen...? Man suger väl knappast med svalget. Suger gör man med kinder och tunga.

    På vilket sätt är kräksreflexen bra? Behöver du kräka gör du det ändå, av sig själv. Visst, att framkalla en kräkning blir svårare men hur ofta behöver du göra det? Och ja, man suger med mun och tunga men det handlar om att få in hela så man kan suga på hela.
Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??