• Anonym (kvinna)

    Flera orgasmer

    Jag har länge försökt att träna mig själv till ha få flera orgasmer eftervarandra men det går inte jag blir så känslig där nere att all form av beröring blir obehagligt. Är jag ensam om ha bli så känslig där nere eller hur gör ni andra för att lyckas få flera orgasmer eftet varandra?

  • Svar på tråden Flera orgasmer
  • fuktsaft

    Kvinnor kan inte få orgasmer över huvud taget. Ni är inte sexuella varelser. Kvinnor har inga sexuella känslor eller behov.

  • Anonym

    Jag blir också sådär känslig, men efter en halv minut eller så lättar det och jag kan få orgasm snabbt igen. Efter andra eller tredje gången ibland så minskar den känsliga tiden och jag kan få en ny orgasm redan efter ca 10 sek, sen kan jag få hur många som helst på raken. Fortsätt testa!

  • Dixit
    fuktsaft skrev 2012-09-19 17:40:48 följande:
    Kvinnor kan inte få orgasmer över huvud taget. Ni är inte sexuella varelser. Kvinnor har inga sexuella känslor eller behov.
    Men vad sitter du och yrar om lilla gubben?

    Jag tackar för jag är en kvinna- berör jag bara mina bröst så får jag orgasm. Jag har fått 117 orgasmer under ett samlag- smaka på den!

     
  • Anonym (tanten)

    Jag måste vänta en liten stund, kanske någon minut, innan jag kan börja om igen. I helgen blev det fyra stycken efter varandra!

  • Anonym
    Dixit skrev 2012-09-19 17:54:57 följande:
    Men vad sitter du och yrar om lilla gubben?

    Jag tackar för jag är en kvinna- berör jag bara mina bröst så får jag orgasm. Jag har fått 117 orgasmer under ett samlag- smaka på den!

     
    Han är tillbaka igen! Vad han nu hette sist? Har glömt!
  • RazorTongue
    Dixit skrev 2012-09-19 17:54:57 följande:
    Men vad sitter du och yrar om lilla gubben?

    Jag tackar för jag är en kvinna- berör jag bara mina bröst så får jag orgasm. Jag har fått 117 orgasmer under ett samlag- smaka på den!

     
    Wow! Avis!
  • Dixit
    Anonym skrev 2012-09-19 17:56:13 följande:
    Han är tillbaka igen! Vad han nu hette sist? Har glömt!
  • Dixit
    RazorTongue skrev 2012-09-19 17:58:52 följande:
    Wow! Avis!
    Jag önskar att jag kunde ge bort lite till dig... om det nu gick ;)
Svar på tråden Flera orgasmer