• Aliciar

    V8 riklig klumpig blödning!

    Hej! Jag har läst runt lite om mitt "problem" men finns det någon vänlig själ här i världen som kan ge mig en sammanfattning eller till och med varit med om det själv som kan berätta hur det slutade? Imorse fick jag en vinröd flytning sen tog det ca en timme så var det färskt blod. Jag var på jobbet och ringde mvc och dem sa att jag skulle avvakta men sedan blev det mer blod och små klumpar väldigt små, jag bröt ihop totalt och fick åka hem. När jag var hemma blev det mer som en mens men ingen mensvärk. RIngde till gynakuten och där skulle jag avvakta tills efter helgen. Jag tycker själv att det har avtagit nu ca 5 timmar senare när det hela började. Finns det någon som varit med om detta, hur slutade det?

  • Svar på tråden V8 riklig klumpig blödning!
  • mama90j

    Jag var med om liknande. Jag var på väg hem och skulle gå av bussen när jag kände att nåt började rinna. När jag kom hem såg jag att det var färskt blod som rann som en kraftig mens. Dock inga klumpar och hade ingen smärta. Men jag ringde gyn och berättade och dom sa att om jag inte har ont och har alla tecken kvar så fortsätter graviditeten som vanligt.
    Blödningen varade en dag bara och en vecka senare såg jag en fullt levande bebis på vul.
    Det är min historia, hoppas det hjälpte dig nåt.

Svar på tråden V8 riklig klumpig blödning!