• Lena74

    Sambo som beter sig väldigt konstigt.....

    jag är gravid i v 26 och har en sambo som verkligen ville ha barn. Kruxet är att han inte bryr sig. Jag har verkligen haft otur i denna graviditet, foglossning, blödningar, kräkningar, sammandragningar  och vatten i kroppen. Jag är ledsen mest hela tiden.


    Jag vet aldrig vilken sida han vaknar på, oftast den sura sidan. Han låter även humöret gå utöver mina två andra barn som han inte är far till. Han visar inga som helst tecken på att bry sig om denna graviditet.


    Jag berättade för honom i fredags att när jag var i affären hade jag så kraftiga sammandragningar att jag trodde jag skulle vara tvungen att åka in. Det har jag aldrig sagt innan men det gjorde verkligen ont. Han i sin tur gick ut med sina arbetskollegor vilket jag tyckte var helt ok. Trodde då att han inte skulle supa skallen i småbitar utan kanske ta det lite lugnt men vad fel jag hade. Han var verkligen stupfull. Han kom hem tre på natten.


    Sen så tillhör det att han får en massa sms även mitt i natten. När han är ute så blir han borta hur länge som helst o säger att det var mkt folk. Han stänger av ljudet på telefonen ibland. Håller väldigt mkt på med telefonen. Jag säger inte att han har någon annan men hans sätt gör att jag börjar tro det.


    Dessutom så ljuger han ibland för mig, bara om småsaker vad jag vet i alla fall. Men jag kan inte låta bli att tänka om han har så lätt för att ljuga till mig, vad gör han som jag inte vet då?


    Jag går konstant med ångest, äter knappt och är ledsen jämt. Har försökt prata med honom men det är lönlöst för han förstår inte ens vad jag pratar om!


    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Sambo som beter sig väldigt konstigt.....
  • Miss P71

    Jag hade frågat han rakt ut vad det är med han?? Sagt till han att det inte känns som han bryr sig längre.

  • Nordsaga

    Telefonen ja, den är svår. Den är ju kontakten utåt, mot det som inte är du och er relation.

    Sms mitt i natten är inte normalt.

    Gå på vad din känsla säger dig, annars kommer du snart att gå i bitar.

  • saraasse

    Stackare :( kan förstå din känsla skulle
    Bli galen av Oro
    Dåligt av han och Inte bry sig
    Och dessutom gå ut på krogen när
    Du mår dåligt hemma och ledsen
    Ingen respekt för dig alls
    Du ska bara va hemma och ta hand om barn
    Och må dåligt för de du har i magen fast det är hans ansvar oxå usch!!
    Fråga han rakt ut och att du e trött
    På de här!
    Plus gå ut på krogen och stänga av ljud tänk om nåt skulle hända dig! Usch hemska tanke
    Skickar massa kramar

Svar på tråden Sambo som beter sig väldigt konstigt.....