• hellokitty1

    pappersgravidsymptom?

    Är det någon som har skickat papper som har fått gravidsymptom? :)
    T ex pirr i magen eller yrsel? :) Eller har någon rolig anekdot från sin "adoptionsgraviditet"? 

  • Svar på tråden pappersgravidsymptom?
  • Mammamalva
    hellokitty1 skrev 2012-10-03 00:28:20 följande:
    Är det någon som har skickat papper som har fått gravidsymptom? :)
    T ex pirr i magen eller yrsel? :) Eller har någon rolig anekdot från sin "adoptionsgraviditet"? 
    Jag hade mängder av dessa... Illamående t ex, fast inte med samma intensitet som när man är gravid. Upprymdhet, hetsätning av något jag annars inte äter... och en mängd boanden och förberedelser på att skydda kommande barnet. Svävade stundtals som på moln och log ibland i mjugg när folk på jobbet tyckte att något var väldigt viktigt... Var också supernervös stundvis och drömde symboliska drömmar.

    Sedan fortsatte det när vi fick barnet. Håret rasade! Och det har faktiskt inte helt kommit igen. 
    Men vad gör det... Jag har berikats med världens finaste som dessutom är frisk och har mängder med hår!  
  • ManOchTvåBarn

    Hej!
    Jag drömde att vi var i Kina och skulle få barn. Alla i gruppen fick just barn men vi fick ett marsvin. Var väl inte den roligaste drömmen... Dock fick vi en dotter från Kina och många år senare även en son från samma land...

  • hellokitty1

    Hihi vilken rolig dröm att ni fick ett marsvin! Jag har inte drömt några konstiga drömmar än men också känt mig illamående och yr ibland. Läste att man kan bli det om man spänner sig. : ) Mitt hjärta har klart tickat fortare! : )

  • hellokitty1

    Alltså förlåt menar inget illa, men det lät lite kul. Förstår om det var en jobbig dröm att vakna från!

  • ManOchTvåBarn

    Hej,
    Ingen fara. Drömmen var väl inte så rolig men när  jag vaknade så blev det nog ett litet fnitter. Förstod då att jag påverkades av väntan på barn. När vi väntade sonen hade jag nog inga speciella symtom då väntan drog ut väldigt mycket på tiden och vi redan hade barn så att säga.


    Vilket land har ni skickat till?

Svar på tråden pappersgravidsymptom?