• LindaSolis

    Leksak för lesbiska?

    Vad har ni för tips på leksaker för mig och min flickvän.
    Ja jag är en tjej jag med, så cut the crap. Vi är lesbiska.

    Leksaker för lesbiska. Några favoriter?

  • Svar på tråden Leksak för lesbiska?
  • HasseA

    Hmm - varför skulle lesbiska tjejer gilla andra leksaker än hetero-tjejer? En lesbisk tjej är väl inte annorlunda konstruerad bara för att hon tänder på tjejer?
    /Hasse

  • HasseA

    Jaja, dubbeldildos - som vi använder på min kvinna antingen precis "som vanligt" (det är skönt att ha nåt ordentligt att hålla i), eller att vi böjer den och tar en ände i varje hål.

    Ja, jag tror fortfarande det är samma leksaker som gäller, även om det (med lite möda) kanske kan gå att komma på nåt som enbart fungerar för lesbiska. 

    /Hasse

  • Anonym

    Hej ska ge lite tips om sexleksaker för lesbiska. Det finns dubbel strap-on som finns både med vibrator och utan. Då har båda den i vaginan samtidigt, dom ska vara väldigt sköna, det säger min tjej som är bi sexuell och har sex med sin väninna. Dubbeldildon kan vara lite jobbigare att använda då man använder händerna en hel del. Kolla in den här länken på dubbel strap on så får du se ur den fungerar www.intimsajten.se/shop/product/vibrating-double-strap-on www.intimsajten.se/shop/product/double-delight-strap-on Det blev två länkar Lycka till med sökandet

  • Anonym

    Finns ju också här om du vill spara en 50-lapp... www.bordello.se/sexleksaker/strap-on-dildo-vibrator/

    När det kommer till sexleksaker får man ju oftast vad man betalar för, det är stor skillnad på de olika materialen. Men för nybörjare är det kanske bättre att prova många billiga saker för att sedan investera i en häftigare variant av den man tyckte bäst om.

  • Anonym (Sara)

    Jag kan starkt tipsa om dubbeldildo ifrån http://lustify.se/

    Billiga och de skickar alltid diskreta paket, man kan även enkelt delbetala sitt köp med klarna checkout. 

    Lycka till! 

    MVH, Sara. 

  • Pilletrille

    Jag tror inte heller det är så annorlunda just med sexsaker just för att man är lesbisk eller bi. Har ett par upplevelser med tjejer av äldre datum då man var sugen på tjejsex, nog mest för att prova. Hon var mer bisexuell än lesbisk och jag var nog mest ute efter att lära mig av en som var mer erfaren.

    Tycker definitivt att man ska använda dildos eller varför inte kulor av något slag. En favis är själv vibrerande kulor som finns i olika storlekar. Bara att välja var och hur det känns skönast att använda dem!

  • Anonym (Cecilia)

    Vi har en sån! Kul att höra att fler använder den. Experimentlusten faller gärna in som en självklar del för oss. Enda nackdelen med denna sak är att man inte kan känna inne i henne med lika stor känsel som med sina egna fingrar. Annars är det en störtskön grej som jag klart rekommenderar.

Svar på tråden Leksak för lesbiska?