• carolinees

    Min resa mot en lättare vikt, med Modifast!

    Jag bantar med Modifast, har kört kuren i en vecka idag och har tappat totalt 5kg. Nu är det enbart 16kg kvar. Vill ni följa med på min viktresa kan ni hoppa in på min blogg: Http://healthynewlife.blogg.se
    Kommentera gärna så jag ser vilka ni är som följer, ni får jättegärna fråga mig så svarar jag på frågorna så gott jag kan!! :D
    Kram och lycka till!
  • Svar på tråden Min resa mot en lättare vikt, med Modifast!
  • Cam82
    carolinees skrev 2012-10-16 13:59:07 följande:
    Jag bantar med Modifast, har kört kuren i en vecka idag och har tappat totalt 5kg. Nu är det enbart 16kg kvar. Vill ni följa med på min viktresa kan ni hoppa in på min blogg: healthynewlife.blogg.se
    Kommentera gärna så jag ser vilka ni är som följer, ni får jättegärna fråga mig så svarar jag på frågorna så gott jag kan!! :D
    Kram och lycka till!


    Din blogg inspirerar mig att börja träna igen, har haft uppehåll ca en vecka då jag känt mig så trött/förkyld, men idag kör jag Tack för inspirationen.


    Jag räknar kalorier, har ca 10 kg jag vill ner, heja oss!


  • Cam82
    Jag har inte kört igång med måltidsersättning men fick ett prov från modifast idag, drack nyss en choklad, sjukt god faktiskt.

    Hur tycker du ni det går? Är ni väldigt hungriga eller känns det ok? 
  • Cam82

    Här går det skitdåligt, men jag har dammat av min stegräknare för att lättare ha koll på min motion, det var det enda som fungerade för mig förut när jag gick ner i vikt, så jag hoppas på lika bra resultat denna gång, mål 13423 steg och max 1600 kcal per dag.


  • flummkeso

    Vet att man går ner i vikt av detta.. Men sen när man ska börja äta mat igen... Går man inte lätt upp då? Kan man dricka detta frukost lunch å sen äta vanlig mat på kvällen? Vill ju visa min dotter att man ska äta mat så..

  • Mirris

    Jag började med Modifast i augusti tror jag det var.. men jag har valt att bara byta ut ett mål (lunchen) mot shake. 

    Har gått ner 12 kg utan att göra nåt annat än att dra ner lite på portionen på kvällen och modifasten på dan.. och så  tar jag en modifastbar mellan lunch o kvällsmaten

    Äter frukost med kaffe/te med både socker o mjölk.. äter 1-2 mackor
    Lunch en påse modifast
    vid 14 tar jag en bar
    sen äter vi kvällsmat. Igår åt jag en skinksnitzel och 2 potatisar..

    Jag är verkligen inte hungrig längre.. förutom frukosten.

    Försöker gå iaf 5 km om dan.. ibland mer ibland inte alls.. beror på hur jag jobbar.

    Mina kollegor säger att det syns väl, och jag har minskat från 50-52 till 46 i byxor.. tjoho lixom.
    Har inte gått ner så mycket i vikt.. men omfånget minskar stadigt.

    Hoppas det kan hålla i sig.. jag fortsätter.. och det är smidigt och billigt.. inga 60 kr luncher längre på jobbet, utan 15 kr påsen.  

  • Carmen Cox

    Jag läser gärna din blogg då jag precis kommit igång igen efter flera dagars fusk....heja heja! Du är jätteduktig!

  • fruevab

    jag har kört modifast sedan nyårsdagen har gått ner ca 8 kg men har fuskat något på helgerna. Vaniljpudding är jättegod. Måste köpa fler nästa gång. Tänkte köra på modifast till slutet på mars. Sedan får jag äta normalt igen men tänka mig noga på vad jag äter osv. Tränar två ggr i veckan för utan träning ger det inte resultat..väger nu ca 99 kg vill åtminstone ner till 85 kg pendla mellan 80-85 då är jag relativt nöjd..

  • Noncha

    Hej! Undrar bara om du käkade bara modifast eller käka du något emellan och träna? Mvh Noncha.

Svar på tråden Min resa mot en lättare vikt, med Modifast!