• Anonym
    Äldre 18 Oct 11:31
    16226 visningar
    59 svar
    59
    16226

    Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?

    Vi är alla olika men,

    Vad har du gjort för/mot din partner när det kommer till att vara dominant i sängen?
    Har du bundit honom och retat honom till klimax men inte låtit han komma? Har du sagt åt honom att skicka dig?
    Allt är som sagt olika men vad har du gjort som du anser vara lite dominant mot din partner?

    Själv har jag sagt åt min tjej att onanera till orgasm framför mig. ( Vilket hon gjorde ) Så där ligger jag ungefär på skalan.

  • Svar på tråden Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?
  • Anonym (öööh)
    Äldre 21 Oct 13:22
    #31
    EvilEye skrev 2012-10-21 08:50:01 följande:
    Efter att ha läst era svar här inne så är ni nog inte redo för mitt, haha.
    Nej, det tror inte jag heller....!!!
  • EvilEy­e
    Äldre 21 Oct 13:25
    #32
    Anonym (öööh) skrev 2012-10-21 13:22:36 följande:
    Nej, det tror inte jag heller....!!!
    Då så.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Anonym (öööh)
    Äldre 21 Oct 13:31
    #33
    EvilEye skrev 2012-10-21 13:25:50 följande:
    Då så.

    Fast det kanske hade varit kul med lite variation i denna tråd. Själv fattar jag ingenting av detta med dominans.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 21 Oct 13:38
    #34
    Anonym (Undergiven) skrev 2012-10-21 13:14:07 följande:
    Fast hur dominerar man en kvinna/man utan det psykiska?
    Utan att den undergivna redan intagit, eller intar, en position där han/hon är tillgänglig.
    Det fysiska är ett resultat av vad som redan skett, eller håller på att ske.

    Det rent fysiska har egentligen väldigt lite med innebörden av "dominans" att göra. 
    Fysiskt kan man väl bli dominerad utan att blanda in de mer mentala delarna?

    Genom ren råstyrka till exempel..där man bara är överens om att avbryta om någon vill det.

    För mig krävs ingen psykisk dominans för att ha en lek där han kan styra och få mig till det ena och det andra, hjärnan kan kopplas bort. Tex kan man nå dit genom pisk, smisk eller total utmattning.

    Jag föredrar dock när den mentala biten är med. när jag fås att verkligen tro på honom, vill lyssna, vill lyda, och blir betingad att reagera på små små saker, och får sinnesstämningen styrd. Kräver dock ett joxande.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 21 Oct 13:43
    #35
    Anonym (öööh) skrev 2012-10-21 13:31:56 följande:

    Fast det kanske hade varit kul med lite variation i denna tråd. Själv fattar jag ingenting av detta med dominans.
    Man kanske inte vill skriva ut det som varit mest omvälvande för en?, och dessutom så är det ju verkligen sina egna upplevelser som inte kan delas med andra.


  • EvilEy­e
    Äldre 21 Oct 13:53
    #36
    Anonym (öööh) skrev 2012-10-21 13:31:56 följande:

    Fast det kanske hade varit kul med lite variation i denna tråd. Själv fattar jag ingenting av detta med dominans.
    Är inte endast dominant utan även väldigt våldsam samtidigt. Vilket inte är något för alla, tydligen.
    Vad är det du inte fattar av dominans?
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Anonym (Under­given)
    Äldre 21 Oct 14:15
    #37
    Fröken reserverad skrev 2012-10-21 13:38:46 följande:
    Fysiskt kan man väl bli dominerad utan att blanda in de mer mentala delarna?

    Genom ren råstyrka till exempel..där man bara är överens om att avbryta om någon vill det.

    För mig krävs ingen psykisk dominans för att ha en lek där han kan styra och få mig till det ena och det andra, hjärnan kan kopplas bort. Tex kan man nå dit genom pisk, smisk eller total utmattning.

    Jag föredrar dock när den mentala biten är med. när jag fås att verkligen tro på honom, vill lyssna, vill lyda, och blir betingad att reagera på små små saker, och får sinnesstämningen styrd. Kräver dock ett joxande.
    Fast om det är en lek, där han styr dig och får dig till det ena och det andra, så är hjärnan allt annat än bortkopplad. Det är ju precis där den inte är bortkopplad. När mannen genom "enbart" order kan få dig dit han vill. Det är i allra högst grad psykisk dominans.
    Även fast jag förstår det du skriver om att koppla bort hjärnan, det är ju inte direkt en "medveten" resa man gör.
    Men jag för min del, vet intellektuellt, att jag redan gjort den då jag låter honom piska, smiska, örfila eller bryta ner mig. Det psykiska och fysiska, hand i hand.

    Jag förstår de skillnader du redogör för, men anser inte att den ena saknar den psykiska delen, eller inte förutsätter den
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 21 Oct 14:21
    #38
    Anonym (Undergiven) skrev 2012-10-21 14:15:44 följande:
    Fast om det är en lek, där han styr dig och får dig till det ena och det andra, så är hjärnan allt annat än bortkopplad. Det är ju precis där den inte är bortkopplad. När mannen genom "enbart" order kan få dig dit han vill. Det är i allra högst grad psykisk dominans.
    Även fast jag förstår det du skriver om att koppla bort hjärnan, det är ju inte direkt en "medveten" resa man gör.
    Men jag för min del, vet intellektuellt, att jag redan gjort den då jag låter honom piska, smiska, örfila eller bryta ner mig. Det psykiska och fysiska, hand i hand.

    Jag förstår de skillnader du redogör för, men anser inte att den ena saknar den psykiska delen, eller inte förutsätter den
    Jag tror det är olika på varje situation och person.

    Jag räknar det inte som psykisk dominans att vara med på det hela, det är ju självklart..annars skulle det ju inte bli någon lek...
    I ett "vanligt" knull kan jag bli så slut, kåt och trött att det kan övergå till att vem som helst får göra vad som helst...utan att hjärnan är med alls..då är det närmare att dominera en medvetslös. Så jo, mig kan man få till det stadiet genom enbart fysiska saker. Utan manipulation av hjärnan, bara manipulation av min kropp.
    Efteråt märker jag då bara att jag är fysiskt trött..
  • Anonym (Under­given)
    Äldre 21 Oct 14:27
    #39
    Fröken reserverad skrev 2012-10-21 14:21:33 följande:
    Jag tror det är olika på varje situation och person.

    Jag räknar det inte som psykisk dominans att vara med på det hela, det är ju självklart..annars skulle det ju inte bli någon lek...
    I ett "vanligt" knull kan jag bli så slut, kåt och trött att det kan övergå till att vem som helst får göra vad som helst...utan att hjärnan är med alls..då är det närmare att dominera en medvetslös. Så jo, mig kan man få till det stadiet genom enbart fysiska saker. Utan manipulation av hjärnan, bara manipulation av min kropp.
    Efteråt märker jag då bara att jag är fysiskt trött..
    Ja, jag förstår det där också.
    Men jag ser det i alla fall som att de två tingen (den mentala och den fysiska) dominansen är så sammanflätade att det blir konstigt att enbart prata om fysisk dominans.
    Visst är det den fysiska tröttheten, kanske smärtan, ömheten som suger musten ur en och gör att man bara tar emot. Men på ett djupare plan så har man ju mentalt kapitulerat. Det fysiska var redskapet.

    Så ser jag det. 
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 21 Oct 14:29
    #40
    Anonym (Undergiven) skrev 2012-10-21 14:27:27 följande:
    Ja, jag förstår det där också.
    Men jag ser det i alla fall som att de två tingen (den mentala och den fysiska) dominansen är så sammanflätade att det blir konstigt att enbart prata om fysisk dominans.
    Visst är det den fysiska tröttheten, kanske smärtan, ömheten som suger musten ur en och gör att man bara tar emot. Men på ett djupare plan så har man ju mentalt kapitulerat. Det fysiska var redskapet.

    Så ser jag det. 
    Tror du inte kroppen kan kapitulera även om man mentalt inte känner sig undergiven alls? Utan bara använt sina kinks?
Svar på tråden Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?