Porseryd ny vd för SF Studios
Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Jag (tjej, 20) gillar att knulla "gubbar". Fråga vad du vill!

Mån 29 okt 2012 22:59 Läst 68186 gånger Totalt 167 svar
    Mån 29 okt 2012 22:59

Jag är en tjej på 20 år och jag attraheras bara av äldre killar(män) på minst 35, 40+.  

Har ni några frågor till mig? :)  

• Mån 29 okt 2012 23:05 #1

Vad exakt är det du attraheras av? 

• Mån 29 okt 2012 23:06 #2

¨Varför gör du det ?
    Tycker inte du det (du får ursäkta mig) är äckligt att knulla med gamlingar ? 
    Är de rika ? får du något i gengäld ?  

• Mån 29 okt 2012 23:11 #3

Attention whore?

• Anonym Trådstartaren
    Visa endast
    Tis 30 okt 2012 10:39 #4
    lizetted skrev 2012-10-29 23:05:59 följande:
    Vad exakt är det du attraheras av? 

Deras självsäkerhet, erfarenhet, de är oftast snyggare, händigare osv. Killar i min egna ålder känns väldigt omogna och barnsliga i jämförelse, framförallt osäkra på sig själva. 
    Anonym skrev 2012-10-29 23:06:01 följande:
    ¨Varför gör du det ?
    Tycker inte du det (du får ursäkta mig) är äckligt att knulla med gamlingar ? 
    Är de rika ? får du något i gengäld ?  
    Föratt jag gillar det! Jag tänder ju på det så nej, jag tycker inte det är äckligt, jag tycker det är hett. Snuskigt kanske, men det är väl en bra grej? ;) 

De flesta killar jag träffar är vanliga arbetare och jag är inte särskilt materiell så jag är inte så intresserad av sånt, så nej. Däremot har jag blivit erbjuden en massa grejer, nån ville tex bjuda mig på resa till USA, en annan kille ville köpa en dyr rashund till mig, andra har velat köpa en massa prylar. Men jag är inte så jätteintresserad av sånt, som sagt. 

• Anonym Trådstartaren
    Visa endast
    Tis 30 okt 2012 10:45 #5
    vermilion1 skrev 2012-10-29 23:11:04 följande:
    Attention whore?
    Haha. Jag har tråkigt bara 

• Anonym (snäll­a nån...­)
    Visa endast
    Tis 30 okt 2012 10:49 #6

När du skrev gubbe tänkte jag på 65 åringar....väx upp lilla du, vid 35 är man fortfarande ung och attraktiv, herregud...

• Winter­fell
    Visa endast
    Tis 30 okt 2012 10:51 #7

Haha, jag trodde också att det var typ pensionärer TS menade. 35-40, ja, det är ju knappast konstigt att tända på män i den åldern.

• Anonym Trådstartaren
    Visa endast
    Tis 30 okt 2012 11:07 #8
    Anonym (snälla nån...) skrev 2012-10-30 10:49:33 följande:

När du skrev gubbe tänkte jag på 65 åringar....väx upp lilla du, vid 35 är man fortfarande ung och attraktiv, herregud...

Men missade du "" - tecknen? 
    Winterfell skrev 2012-10-30 10:51:30 följande:
    Haha, jag trodde också att det var typ pensionärer TS menade. 35-40, ja, det är ju knappast konstigt att tända på män i den åldern.
    Vet inte hur det är där ni bor, men i min bekantskapskrets(18-25år) är de flesta tillsammans/har sex med killar i sin egna ålder. Mina vänner tycker jag är konstig som bara gillar "gubbar" och mina ex bekanta har också reagerat på min ålder "Du kan ju inte ha en så ung tjej, fattar du väl!"..
    Men som sagt, jag vet ju inte hur ni har det där ni bor. Sen när vi ändå är inne på att märka ord, jag är inte intresserad av killar på mellan 35-40 utan 35-40 är minimiålder jag blir intresserad av 
  • Winter­fell
    Visa endast
    Tis 30 okt 2012 11:11 #9
    Anonym skrev 2012-10-30 11:07:53 följande:
    Vet inte hur det är där ni bor, men i min bekantskapskrets(18-25år) är de flesta tillsammans/har sex med killar i sin egna ålder. Mina vänner tycker jag är konstig som bara gillar "gubbar" och mina ex bekanta har också reagerat på min ålder "Du kan ju inte ha en så ung tjej, fattar du väl!"..
    Men som sagt, jag vet ju inte hur ni har det där ni bor. Sen när vi ändå är inne på att märka ord, jag är inte intresserad av killar på mellan 35-40 utan 35-40 är minimiålder jag blir intresserad av 
    Dina vänner verkar väldigt omogna.
  • Anonym (snäll­a nån...­)
    Visa endast
    Tis 30 okt 2012 11:17 #10
    Anonym skrev 2012-10-30 11:07:53 följande:

Vad gör ett " tecken för skillnad? Du pekar ut killar från 35 som gubbar! Känns som du inte riktigt har koll...vad är grejen, vill du bara vara speciell och utmärka dig, har du bekräftelsebehov eller vad hade du tänkt vi skulle fråga om? Jag knullar också nån över 40...vad är skillnaden lixom? Att jag råkar vara äldre än dig? Och vad spelar det då för roll?
Jag (tjej, 20) gillar att knulla "gubbar". Fråga vad du vill!
Dela på Facebook Jag (tjej, 20) gillar att knulla "gubbar". Fråga vad du vill!
Svara i tråden: Jag (tjej, 20) gillar att knulla "gubbar". Fråga vad du vill!
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Sex & samlevnad
Svara i tråden...

Innehåll