• Anonym (kär)

    Vart tillsammans med min killkompis, som även var mitt ex bästa vän - fråga mig vad du vill!

    Jag är tillsammans med en kille som från början var en riktigt bra killkompis. Vi kände varandra för att jag var tillsammans med en av hans bästa kompisar i 2 år.

    Nu är vi tillsammans och förlovade - fråga mig vad ni vill!  

  • Svar på tråden Vart tillsammans med min killkompis, som även var mitt ex bästa vän - fråga mig vad du vill!
  • croz

    Min unge är 6 veckor, är det för tidigt att dra på han en Manchester United tröja?

    Jag vill ju att han ska ha egen vilja men kan man göra undantag i denna viktiga fråga?

  • Blahablahaha

    Jag hade en "bästa" vän. Vi växte upp tillsammans. Kallade varandra för bröder. Pratade alltid om att vi ville ha varandra som gud föräldrar och att vi är best men åt varandra på våra framtida bröllop. Våran vänskap varade i 17 år. Men nu efter att vi råkat ut för en slyna som, så har vi ingen kontakt alls längre

  • annasv1980
    croz skrev 2012-11-01 13:18:02 följande:

    Min unge är 6 veckor, är det för tidigt att dra på han en Manchester United tröja?

    Jag vill ju att han ska ha egen vilja men kan man göra undantag i denna viktiga fråga?


  • sextiotalist

    I vilken riktning är det (med tanke på att du skrev vart)

  • Anonym (jahaja)

    vad fick dig att få upp ögonen för kompisen? 

  • Anonym (hgg)

    tror du att det blir regn ikväll eller törs man ta en promenad tro?

  • Anonym (Hmm)
    Blahablahaha skrev 2015-08-04 14:28:57 följande:

    Jag hade en "bästa" vän. Vi växte upp tillsammans. Kallade varandra för bröder. Pratade alltid om att vi ville ha varandra som gud föräldrar och att vi är best men åt varandra på våra framtida bröllop. Våran vänskap varade i 17 år. Men nu efter att vi råkat ut för en slyna som, så har vi ingen kontakt alls längre


    Det är ju inte tjejens fel.. Det är ju någon av er som satte tjejen framför vänskapen.
  • Blahahahaheeeeee

    Jo det är horans fel för att hon horar mellan bästa vänner. Det är bara moderlösa horungar som gör så. Det är bara en manipulativ hora som kan springa från en bror till en annan och på något stört sett få honom att lyssna på henne. Känner massor av folk som haft en hora till ex som sprungit till deras "bästa kompis" och ingen av dom pratade någonsin mer med den "kompis" som kastade bort en livslång vänskap för en okänd horas skull

  • Anonym (Hmm)
    Blahahahaheeeeee skrev 2015-08-07 17:15:10 följande:

    Jo det är horans fel för att hon horar mellan bästa vänner. Det är bara moderlösa horungar som gör så. Det är bara en manipulativ hora som kan springa från en bror till en annan och på något stört sett få honom att lyssna på henne. Känner massor av folk som haft en hora till ex som sprungit till deras "bästa kompis" och ingen av dom pratade någonsin mer med den "kompis" som kastade bort en livslång vänskap för en okänd horas skull


    Det är ju som sagt kompisen som valde tjejen framför vänskapen så det är ju han som är värst. Han ska ju tro mer på vännen än på en tjejen eftersom vänskap kommer först.

    Men som sagt jag tycker inte att tjejen gjorde rätt. Verkligen inte. Man går inte på sitt ex's kompis eller kompisar till den man är tillsammans med men din vän borde insett att eran vänskap var värd mer än att kasta bort det för en brud. Men tyvärr.. Han gjorde valet att välja henne så det är han som gjorde det sista beslutet.
  • Anonym (Samma)

    Ja har gjort lite samma sak, men de blev inte mer än ett ONS. När jag nyktrade till insåg jag vad jag gjort och försökte glömma det. Hur han kände vet jag inte.

Svar på tråden Vart tillsammans med min killkompis, som även var mitt ex bästa vän - fråga mig vad du vill!