• Anonym (Fundersam..)

    Är de flesta tjejer "lösaktiga" idag..?

    Jag är en kille på 25+ och har i mitt liv haft 3 flickvänner, således har jag haft sex med 3 tjejer i mitt liv, jag har aldrig haft något s.k. "One-Night-Stand" eller "KK", jag tror inte att jag skulle känna mig tillräckligt trygg för att ha sex med en tjej som jag träffat på t. ex. krogen bara några timmar tidigare.

    Däremot har jag jobbat en del inom nöjesbranshen vilket betyder att jag sett en hel del, sen har man ju hört både ett och annat genom åren vad beträffar kvinnors sexliv.

    Den uppfattning jag har fått är att de flesta tjejer i dagens Sverige verkar ha "knullat runt" en hel del för att gå rakt på sak, och nu undrar jag om det är lika vanligt att tjejer har "knullat runt" som jag tror..?

    Jag tycker att det känns obehagligt om ens flickvän har haft sex med en massa olika män till höger och vänster, en sådan tjej känns inte trygg då sex för henne är något man kan ha med en främmande man som hon precis träffat, hon ser alltså inte sex som något exklusivt man har inom ett förhållande.

    Är det såhär i dagens Sverige att de flesta tjejer har haft sex med många olika killar till höger och vänster som 
    25 - 30åring..?     
          

          

  • Svar på tråden Är de flesta tjejer "lösaktiga" idag..?
  • Anonym

    Hora/madonnakomplex? Det går att få hjälp, vänd dig till en psykolog.

  • Som snö

    Men hallå, om hon inte knullat runt lite, hur ska då hennes "åååh, jag har aldrig blivit så bra påsatt av nån som jag blir av dig!" Betyda något?

  • Juvina

    Knulla runt vet jag ej om man ska kalla det men det känna bättre för många och även mig att stadga sig när man lekt färdigt och kan leva resten av sitt liv utan massa what if's.

  • Anonym

    Ja de flesta tjejer är lösaktiga idag, precis som män varit under flera tusen år.

  • Anonym

    Jag har legat runt lite nu i vår. Har haft ett dåligt förhållande i många år och har varit med 6 killar sen mars förra året. Tre av dom dejtade jag en tid var, två var rena kk och den sista är min kille jag har nu. Han har aldrig frågat hur många jag varit med och jag har aldrig frågat honom hur många han varit med. Varför är det intressant? Huvudsaken är ju att vi bara ligger med varandra nu tycker jag (vi). Hade han inte varit med dom han varit med kanske han inte hade lärt sig att bli så grym i sängen som han är så jag får nästan lov att tacka hans senaste tjejer ;) Han har haft några fåtal dom senaste 10 åren (dom har han berättat om av egen vilja) men jag vet också att han hade en vild period ett tag så jag gissar att han haft ett par stycken men jag bryr mig inte det minsta faktiskt :)

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-06 20:15:14 följande:
    Jag har legat runt lite nu i vår. Har haft ett dåligt förhållande i många år och har varit med 6 killar sen mars förra året. Tre av dom dejtade jag en tid var, två var rena kk och den sista är min kille jag har nu. Han har aldrig frågat hur många jag varit med och jag har aldrig frågat honom hur många han varit med. Varför är det intressant? Huvudsaken är ju att vi bara ligger med varandra nu tycker jag (vi). Hade han inte varit med dom han varit med kanske han inte hade lärt sig att bli så grym i sängen som han är så jag får nästan lov att tacka hans senaste tjejer ;) Han har haft några fåtal dom senaste 10 åren (dom har han berättat om av egen vilja) men jag vet också att han hade en vild period ett tag så jag gissar att han haft ett par stycken men jag bryr mig inte det minsta faktiskt :)
    Jag får nästan lust att tacka hans ex ska det stå ;)
  • Anonym (Annorlunda)

    Det finns väl några dinosaurier som jag kvar   Jag känner som du ts, fast omvänt då. Jag skulle inte vilja ha en kille som "knullat runt". Alla får göra som de vill, men det känns lite trist att så fort man har en lite mer återhållsam läggning ska det komma så aggressiva svar som de du fått... Att man ska söka hjälp osv... Själv har jag bara legat med en enda man, och han har bara legat med mig. Det underbara med det är att vi utvecklar vårt sexliv helt på egen hand och ligger ungefär på samma nivå hela tiden. Ingen har behövt känna sig underlägsen eller liknande för att den haft mindre erfarenhet. Och nej, ett sexliv med en och samma partner behöver inte alls vara tråkigt (vilket också är så trist att alla som föredrar många sexpartners MÅSTE klanka ner och vara aggressiva för att man valt annorlunda), tvärtom så utvecklas vi som sagt tillsammans, och nu efter 11 år känns vårt sexliv fortfarande nytt och spännande för vi har fortfarande massa grejer kvar som vi inte hunnit prova på än

    Så ts, visst finns det tjejer som passar dig   Strunta i alla aggressiva utfall, en del verkar bli så provocerade bara av att EN enda kille i Sverige inte skulle uppskatta deras bakgrund. Istället för att släppa det och satsa på alla killar som uppskattar "erfarna" tjejer! Som sagt, alla föredrar olika.

Svar på tråden Är de flesta tjejer "lösaktiga" idag..?