• Anonym (Hämna­ren)
    Äldre 10 Nov 10:40
    264663 visningar
    708 svar
    +1
    708
    264663

    Jag gjorde slut med min mans älskarinna via sms

    Min man har uppfört sig konstigt en tid.Smygit in på toaletten med sin mobil.Jobbat mycket övertid.I går kväll kom han hem mycket sent.Han tog en whisky framför tv och somnade.när jag gick ut i köket såg jag hans mobil på köksbänken.Han hade fåt  ett sms.Jag kollade.Det stod :-Tack älskling för en underbar kväll! Jag skanar dig och din underbra kropp här hos mig! Jag blev alldeles kall.Jag hittade flera liknande sms i mobilen .Jag kollade även på skickade sms.Han hade svarat liknande.Jag vet inte vad som flög i mig.Jag skickade i väg ett sms där det stod.:-Jag har bestämt mig för att stanna hos min familj och att  inte träffa dig igen.Tack för den här tiden.Hör inte av dig till mig igen.Det är min fru och mina barn jag älskar!  Sedan stängde jag av telefonen.Han sover fortfarande som en liten gris.Hur ska jag göra nu?Hämnden kändes bra men nu är jag sårad och ledsen över att han gått bakom ryggen på mig.

  • Svar på tråden Jag gjorde slut med min mans älskarinna via sms
  • Äldre 10 Nov 10:41
    #1
  • Anonym (bra)
    Äldre 10 Nov 10:44
    #2
    +2

    Bra gjort! Nu kan du passa på packa hans grejer i en kartong, så han kan ta sitt pick o pack o dra när han vaknar!

  • jimbo
    Äldre 10 Nov 10:44
    #3

    Hur förklarar man att man snokat i sin mans privata mobil ?

  • Sara Gigja
    Äldre 10 Nov 10:45
    #4

    Hej Ts, jag förstår verkligen din handling, du måste ju vara helt otroligt chockad och jag tycker att du ska ta ett par pinaler och åka till en vän/familjemedlem och få lite andrum att bearbeta dina känslor. 

    Han kan absolut ha barnen så länge!

    Jag lider verkligen med dig!
     

  • Sara Gigja
    Äldre 10 Nov 10:46
    #5
    +1
    jimbo skrev 2012-11-10 10:44:56 följande:
    Hur förklarar man att man snokat i sin mans privata mobil ?
    I det här läget behöver inte Ts förklara en jota, kan jag känna. 
  • Äldre 10 Nov 10:46
    #6

    Fyyy vad vidrigt, känner så med dej. Tror inte jag skulle kunna stanna hos nån som gjort så mot mej.

    Brukar tänka att jag skulle klara att hantera nåt enstaka snedsteg, utan direkta känslor å blabla

    Men ett förhållande bakom min rygg med den typen av ord till varandra skulle jag aldrig förlåta, de enda jag kan säga är ta hand om dej själv och se till att din man får lida och skämmas för sitt vidriga beteende

    Kram 

  • jimbo
    Äldre 10 Nov 10:48
    #7

    Nä hon behöver ju inte förklara alls att hon svarade med ett sms att han älskar henne , det gör han ju uppenbart inte då han håller på så ?

  • Anonym (Hämna­ren) Trådstartaren
    Äldre 10 Nov 10:48
    #8
    jimbo skrev 2012-11-10 10:44:56 följande:
    Hur förklarar man att man snokat i sin mans privata mobil ?
    Vi har exakt likadana så man kan ju alltid ta fel?
  • jimbo
    Äldre 10 Nov 10:49
    #9

    Om man tar fel så kollar man väl inte alla sms o svarar ?

  • Anonym (Hämna­ren) Trådstartaren
    Äldre 10 Nov 10:50
    #10
    jimbo skrev 2012-11-10 10:48:13 följande:
    Nä hon behöver ju inte förklara alls att hon svarade med ett sms att han älskar henne , det gör han ju uppenbart inte då han håller på så ?
    jimbo skrev 2012-11-10 10:48:13 följande:
    Nä hon behöver ju inte förklara alls att hon svarade med ett sms att han älskar henne , det gör han ju uppenbart inte då han håller på så ?

    Nej men hämnden är ju ljuv.Jag kanske gör henne en tjänst?Han kanske skulle göra likadant mot henne sedan?
Svar på tråden Jag gjorde slut med min mans älskarinna via sms