• Nice Girl Wrong Place

    Låt oss reda ut detta - hur stora kukar föredrar kvinnor?

    Hett ämne det där, kukstorlek.
    Ganska omtuggat också, men jag blir ändå lite nyfiken.

    Jag ser gärna att ni tänker på det större perspektivet för den bakomliggande tanken handlar om att storleken kanske inte är så viktig när kuken i fråga sitter på mannen man älskar och har underbart sex med.
    Notera att jag säger kanske.
    Håller ni inte med så rösta därefter. 

    Utveckla gärna tankarna. Skulle ni dumpa drömmannen för att han har för liten/för stor kuk?
    Säger ni bara att ni älskar era mäns kukar fast ni egentligen drömmer om en bamsekuk bakom hans rygg?

    Spill the beans! 


    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Låt oss reda ut detta - hur stora kukar föredrar kvinnor?
  • Anonym (Michelle)

    Jag förlorade oskulden med mitt ex som hade runt medel tror jag. När jag träffade min sambo och hade sex med honom första gången minns jag vilken överraskning jag fick. Han har strax över medel (18,5 cm) men är grov och han är så mkt skönare.

    Jag har "bara" haft sex med två personer så jag har ingen vidare erfarenhet. Men ja, större är skönare. Sen spelar ju tekniken större roll! Kan killen inte sitt så blir det inte bra vare sig han har liten eller stor.

    Däremot så spelar inte kukstorleken någon roll i förhållandet. Så länge jag har ett fungerande sexliv så är jag nöjd.

  • Anonym

    Jag skulle vilja att man byter ut mannen jag älskar mot mannen jag helst har sex med. Det är förhoppningsvis samma man, men man vet aldrig.

  • Nice Girl Wrong Place

    Men ni som röstar på de större storlekarna, skulle ni dumpa en drömman för att han hade mindre kuk?
    Drömman, man du helst har sex med, de får falla under samma kategori  


    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anonym (Mini)

    Jag FÖREDRAR att en penis är 10-15 cm lång, och relativt smalTungan ute

    Däremot tycker jag ju om min sexpartners penis, oavsett storlek. Jag har upplevt både 5 cm och 25 cm, och det gick ju ändå bra, hehe... 

  • Anonym (ullis)

    asså längden spelar ju inte speciellt stor roll, så länge den inte är liiiiten... de är ju omkretsen som är de viktiga.

    hellre en 13 cm grov, en en 25 cm pinne 

  • Nice Girl Wrong Place
    Anonym (ullis) skrev 2012-11-10 22:11:56 följande:
    asså längden spelar ju inte speciellt stor roll, så länge den inte är liiiiten... de är ju omkretsen som är de viktiga.

    hellre en 13 cm grov, en en 25 cm pinne 
    Ja, det har du rätt i.
    Funderade lite över det, de flesta föredrar ju grovlek framför längd. Men då föreslår jag sista alternativet  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • J a d e d

    Jag röstade på mikrokuk. Solig


    Like a bird without a song.
  • Nice Girl Wrong Place
    J a d e d skrev 2012-11-10 22:21:16 följande:
    Jag röstade på mikrokuk. Solig
    Det kan du ju tacka din supertighta mus för .
    Inte alla musar som kan uppskatta mikrosar. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anonym

    Det bästa för mig rent anatomiskt är en under medel längdmässigt. Jag är inte så djup och det blir lätt att den slår i och det är verkligen inte bekvämt. Och det är inte så kul heller att killen hela tiden måste tänka på att inte köra in den för långt...

  • Anonym (raffa)

    Grov är bäst och snyggast! Hellre lite kortare än jättelång.

Svar på tråden Låt oss reda ut detta - hur stora kukar föredrar kvinnor?