• Anonym

    svårt att hitta hålet? rumpan

    Hej

    Hörde på jobbet när en kvinna med ganska stor rumpa böjde sig ner då sa en manlig kollega till mig svårt att hitta hålet på henne och skrattade

    Nu undrar jag vilket hål? analen eller musen? För kvinnor med breda rumpor kan ju män ta bakifrån vad jag har uppfattat i musen?

    funderat länge på detta      

  • Svar på tråden svårt att hitta hålet? rumpan
  • Anonym (Hahaha)

    Låter som en man som inte har koll på läget men som vill verka som att han har det...

  • Anonym

    För hur mycket hon en böjde sig så måste det ju gå att hitta hålet, musen?

    Ja han kanske inte är erfaren kanske inte med stora breda rumpor? 

  • Anonym (Vad fan)

    Alltså, ursäkta, men vad i helvete är det för grej att säga om en människa? Har hon bett honom hitta hålet eller?

  • Anonym
    Anonym (Vad fan) skrev 2012-11-17 14:46:09 följande:
    Alltså, ursäkta, men vad i helvete är det för grej att säga om en människa? Har hon bett honom hitta hålet eller?

    Nä det är sant men jag jobbar inom industrin och där är det mycket sexspråk. typ kom en kvinna från kontoret med sådan jeans som är vita på rumpan så sa en dem kolla babianrumpan, mår får höra mycket där det är hemskt jag vet

    men just i detta fallet kunde jag faskigt inte sluta att tänka på hur han menade?  
  • Anonym (Vad fan)
    Anonym skrev 2012-11-17 14:49:50 följande:

    Nä det är sant men jag jobbar inom industrin och där är det mycket sexspråk. typ kom en kvinna från kontoret med sådan jeans som är vita på rumpan så sa en dem kolla babianrumpan, mår får höra mycket där det är hemskt jag vet

    men just i detta fallet kunde jag faskigt inte sluta att tänka på hur han menade?  
    Okej, då förstår jag. Det låter som en rätt jobbig miljö ärligt talat :/ både för kvinnor och för de män som kanske känner sig pressade till att prata på det sättet.

    Men ja, jag kan förstå att du undrade! Det lät väl mest som att han inte hade någon koll över huvud taget. Säg det nästa gång Flört
  • Schna

    Jag tror man gör rätt i att sluta fundera öht vad sådana människor kan tänkas tänka på, när de finns i ens närhet.


    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (tjej26)

    Han menade ju fittan. Eftersom rumpan var så stor att det inte gick att se in mellan benen på henne, så man hade fått gissa sig fram med kuken var den skulle in.

    Håller med ovanstående, jävligt onödig och omogen kommentar. Du skulle sagt något i stil med att "jaha, men då kan din kuk inte vara så stor ju".

  • Anonym

    sånt får man höra dagligen på mitt jobb inte detta hela tiden men en massa annat...

    tyvärr, men det ska jag komma ihåg det med kuken 

  • Mullbär

    Har själv jävligt stor röv och min man har inga problem att hitta in i vare sig fitthålet eller rövhålet, oavsett ställning. Man är ju van vid sin partner och vet exakt vilken ställning eller vinkel man ska vara.

Svar på tråden svårt att hitta hålet? rumpan