• Anonym

    Heta onanitips!

    Har onanerat sen jag var 8, är 30 nu, kvinna. Min lust har ökat nåt fruktansvärt på sistone och jag bara måste onanera flera ggr om dagen, på nya och spännande platser, på nya upphetsande sätt, prova olika tekniker osv. Onani är min nya hobby! Mår superbra och är ständigt kåt. Är det någon som kan ge mig lite spännande tips på ovanliga/förbjudna/oväntade saker när det gäller onani? Gärna förslag på mindre kända tekniker, hjälpmedel, hemliga orgasm-förstärkningstips men även ideer om kul platser att ge sig själv en orgasm på? Kom igen, låt oss avslöja våra hetaste tips!

  • Svar på tråden Heta onanitips!
  • Anonym (BB)

    Tycker det är skoj att onanera framför främmande personer på typ webcam eller i en bastu. I bastun brukar jag dra lite lätt i kuken frö att se vilka reaktioner jag får. Ser någon intresserad ut så är det bara att köra på. Gillar att köra skype med så man kan leka ihop med andra, sugen?

  • Anonym

    Eltandborste!
    Min nya bästa kompis =)
    Sätt den på klitoris och njut =)  

  • Anonym
    Anonym (BB) skrev 2012-11-28 18:14:24 följande:
    Tycker det är skoj att onanera framför främmande personer på typ webcam eller i en bastu. I bastun brukar jag dra lite lätt i kuken frö att se vilka reaktioner jag får. Ser någon intresserad ut så är det bara att köra på. Gillar att köra skype med så man kan leka ihop med andra, sugen?

    Låter förbannat spännande det du gör i bastun! Du hade alldeles säkert fått min uppmärksamhet ;) cam har jag inte vågat testa än, men det pirrar något enormt när jag tänker på det!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-28 18:28:18 följande:
    Eltandborste! Min nya bästa kompis =) Sätt den på klitoris och njut =)  

    Ja det är aldrig fel ;)
  • Anonym

    Spegel!!


    Sätt dig framför en spegel och titta på vad du gör, det går jag igång på..samtidigt så fastnar det ju inte som i en kamera som man KAN lägga ifrån sig och någon annan kan få tag i.

  • MoonFlight

    Fanns en rolig tråd där någon använde en elvisp (grädde vispen) utanpå trosan givetvis.... Ej prövar själv men det kanske är något??

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-28 19:25:00 följande:
    Spegel!! Sätt dig framför en spegel och titta på vad du gör, det går jag igång på..samtidigt så fastnar det ju inte som i en kamera som man KAN lägga ifrån sig och någon annan kan få tag i.

    Låter sjukt upphetsande! Har inte gjort det. Kan tänka mig vilken känsla det måste vara att titta på precis när man kommer när fittan börjar pulsera! Om man orkar hålla blicken kvar under njutningen dvs ;)))
  • Anonym
    MoonFlight skrev 2012-11-28 19:28:37 följande:
    Fanns en rolig tråd där någon använde en elvisp (grädde vispen) utanpå trosan givetvis.... Ej prövar själv men det kanske är något??

    Låter nästan lite farligt ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-28 19:29:14 följande:

    Låter sjukt upphetsande! Har inte gjort det. Kan tänka mig vilken känsla det måste vara att titta på precis när man kommer när fittan börjar pulsera! Om man orkar hålla blicken kvar under njutningen dvs ;)))
    Japp, hett tips!! I like it a lot!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (rida)

    Rid olika saker. Tex täcket. Jag brukar lägga en stark vibrator under något bredare och gnida mig mot det. Om man bullar upp täcket och centrerar vibratorn så känner man vibrationerna bra men får även stimulans av täcket mot rumpan, låren, venusberg mm. Skönt!

    Gå runt med en minivibrator i trosan. Jag har bara gjort det hemma än så länge. Jag stänger av den ibland och vilar nån minut, sätter på den igen och blir känsligare och kåtare för varje gång.

     

Svar på tråden Heta onanitips!