• Anonym (Jag)
    Äldre 14 Dec 12:39
    2647 visningar
    6 svar
    6
    2647

    Oförklarlig värk i kroppen?

    Jag har värk i kroppen nästan dagligen, det började i händer och fötter men nu har jag ont "överallt".

    Har varit på vc där jag fått kortisonsprutor utan resultat. Har gjort mätningar av nervsignaler som var inom normalvärde.Har ingen infektion i kroppen.Efter det så tyckte min läkare att det inte fanns något att göra. Jag skulle höra av mig om det blev värre?

    Smärtan är svår att beskriva, det känns som "isande" som om det rinner kallt vatten.

    Någon som känner igen sig eller vet vad det kan vara? Jag har försökt att träna men då blir värken värre så jag ger upp.

  • Svar på tråden Oförklarlig värk i kroppen?
  • Anonym (Jag) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 12:44
    #2

    Det trodde han absoluuuut inte när jag frågade. Är det ärftligt?

  • Anonym (Jag) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 13:10
    #4

    Jag har inte gjort annat än att googla känns det som :) Får väl ringa och tjata igen då... frustrerande!

    De verkar inte bry sig ett skit och det är ju jobbigt att jobba heltid och ha småbarn utan att ha ont jämt :((

  • Anonym (Jag) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 13:29
    #6

    Kan ju alltid testa och ringa direkt, har jag inte tänkt på :)

    trodde det berodde på vädret förut kyla/regn men det verkar inte stämma för jag hade lika ont när vi var utomlands i somras. Jag har ont jämt, bara mer eller mindre. Har inte hittat något mönster direkt. Kanske borde börja anteckna...

Svar på tråden Oförklarlig värk i kroppen?