• Anonym (Ställning)

    Vilken ställning avslutar ni i?

    Jag och min fru har två barn och arbetar sen en tid på en tredje, vi har sex ungefär varannan dag 2 veckor i sträck för att inte "missa" en ägglossning. Dom flesta gångerna är det vanligt sex med förspel och att det går för oss bägge men i bland är man bara för trött och man bara knullar för en utlösning. Vi kan börja med nästan vilken ställning som helst och byter gärna men vi avslutar altid med mig på rygg och min fru ridande tills det går för mig, jag har otroligt svårt att komma annars hur är det för er?

  • Svar på tråden Vilken ställning avslutar ni i?
  • Anonym (tjejen)

    Avslutar alltid i den ställning jag kommer lättast i! Dvs missionären

  • L E O N

    Hmmm nästan tvärt om här. Tror jag har svårast att komma i den ställningen. Gillar att komma när jag tar henne hårt bakifrån. Så skönt att ge allt när man har full rörelsefrihet och kommer åt hela hennes kropp!

  • Anonym (Ställning)

    Men att ha ett par bröst i ansiktet händerna fria att utforska med och känna hur hennes fitta glider upp och ner.
    Tycker även om att ta henne bakifrån men det är lätta att jag kommer för djupt och det gör ont och då försvinner stämningen  

  • Mamma från mars

    Brukar vara bakifrån nu när jag tänker efter

  • vampyria2

    Fy vad tråkigt det låter att veta hur det hela ska sluta innan, det om något skulle nog kunna få mig att sexstrejka Cool

  • Anna Paulita

    Jag brukar önska det så nej, jag är inte missnöjd faktiskt.

  • Anonym (Ställning)

    Det är inte så att jag inte skulle vilja komma när vi har andra ställningar det bara går inte, vi kan hålla på ett bra tag men man når inte hela vägen fram 

  • Anonym (sexy)

    Jag och tjejen kör ganska många ställningar när vi har sex men vi brukar nästan alltid avsluta i missionären specielt når vi kör med avbrutet.
    Jag kan då köra på till det är på gång för mig och dra mig ur och tjejen får styra sprutet på sin mage 

  • Anonym (Yupp)

    Sjösträrnan med händerna under hennes stjärt så jag kan vinkla henne upp mot mig.
    Kommer in djupt och kan även gnugga hennes clitta samtidigt.
    När jag/hon/vi kommer så kan jag verkligen komma djupt i henne och vi är helt slut efteråt.
    Somnar alltid gott Glad

  • Kristina1958

    Hur man avslutar är ju en bra fråga.


    Fast utgår man från att sexet är slut när mannen har sprutat så får jag säga att det är nog väldigt olika vad det kan bli för ställning.


    För mig är det slut när båda gemensamt kommer fram till att vi är nöjda alla iblandade.


    Tack för ordet.

  • Anonym (Lika)
    Anonym (Ställning) skrev 2012-12-25 23:57:30 följande:
    Vilken ställning avslutar ni i?

    Jag och min fru har två barn och arbetar sen en tid på en tredje, vi har sex ungefär varannan dag 2 veckor i sträck för att inte "missa" en ägglossning. Dom flesta gångerna är det vanligt sex med förspel och att det går för oss bägge men i bland är man bara för trött och man bara knullar för en utlösning. Vi kan börja med nästan vilken ställning som helst och byter gärna men vi avslutar altid med mig på rygg och min fru ridande tills det går för mig, jag har otroligt svårt att komma annars hur är det för er?


    Det är samma sak för oss. Jag kan komma bara när hon rider mig, så vi avslutar så. Ja oftast har vi hela samlaget i den ställningen. Det är sällan det går för henne tyvärr. Vi har sex bara 1-2 gånger per månad, men ändå är det svårt för mig att nå orgasm.
  • Anonym (Bengt-Åke)

    Vi ligger 69. Hon använder sig satisfyer och smeker mitt stjärthål, samtidigt som jag runkar.

  • Anonym (Pappa 50år)

    Effektivaste för att spruta är när jag står på knä men hon ligger på sidan med ena benet mellan mina ben och andra uppvikt. Har stor kontroll o kraft samtidigt som jag kommer djupt o pungen glider skönt mot hennes ben.

    Jag vet inte om jag har tokfel. Men skulle syftet vara befruktning och det inte funkat än. Då tror jag hjälp av en dildo vore värt prova. Att knulla henne till orgasm med dildo först, den spruta och sen knulla dildo igen för att hjälpa spermierna upp till livmodern.??
    Kostar bara 150 att prova och ni får rejäl krydda i sovrummet.

Svar på tråden Vilken ställning avslutar ni i?