• Anonym

    Fontän/squirt???

    Jag skulle vilja ha tips på ställningar för att detta ska fungera bäst. Har lyckats förut men nu är det dött! Vi försöker och försöker och försöker.

    Vet även att det finns lite olika dildos och så som är utformade för Gpunkten, men vilka rekommenderar ni? Hot G-vibe finns nått som heter oxå, finns det något liknande i sverige som man kan köpa? Kostar ju multum att best. från USA! 

  • Svar på tråden Fontän/squirt???
  • Anonym (Sprut)

    Först tar han dig bakifrån i analen och sedan hårt i fittan och sedan sprutar det!

  • Anonym (fullt flöde)

    Jag har fått fontänorgasmer tidigare, men känt mig mest besvärad över dom. Tills jag träffade min nuvarande sambo, som tycker det är skitcoolt och upphetsande..
    Han är helt suverän på att locka fram fontänorgasmer med sina fingrar.
    Han brukar oftast ge mig en klitorisstimulerad orgasm först, för att få upp lusten
    sedan pullar han mig med två-tre fingrar uppåt mot g-punkten, vilket garanterat ger ett fullt flöde.  

    lycka till :) 

  • Anonym (Batterikatten)

    Vi har en krökt jellystav där själva "motorn" sitter nästan i toppen på staven och den funkar...."hur bra som helst" för att uttrycka mig rumsrent.

  • Anonym (humm)

    för mig handlar det inte om ställningar eller vilka aparaturer som används. Det handlar helt å hållet (för mig) om hur avslappnad jag är, hur "hårt" jag klarar av att komma/ge mig hän. Ibland händer det å ibland inte.
    Dock händer det oftast när jag kommer för andra/tredja gången. Alcoholfritt är även ett måste för att det ska gå :P

  • Anonym (saa)

    Drick en massa vatten innan sex, sen är det bara att kissa ner dig när du kommer.

  • Anonym (Eand)

    Köpte en mini magic wand med gryym vibration nyligen. Det räcker att min sambo kör mot klittan i en jäkla fart så det nästan blir för mycket och då går det inte att hålla emot. Efter några dagars non stop orgasmande så slutar man spruta men känslan återstår.

    Har aldrig kommit så hårt nånsin som med denna lilla mirakelstav!

    Innan fick jag knappt ens orgasm, nu tar det max 10min

    Vi älskar den lika mycket båda två

  • Anonym (M)

    Jag brukade stå på alla 4 i köket o så pullade mitt ex mig snabbt. (Vårt badrum o dusch var minimalt så tillät inte direkt sådana aktiviteter.. )Tyckte det var en grej jag tränade upp ganska fort, tillslut blev jag så känslig att jag var rädd att spruta medan vi hade vanligt vag sex (ville ju inte att det skulle hända oförberett i sängen, jobbigt med cleanup).. Viktigt att kunna slappna av på rätt sätt o ha kissat ganska recently innan.

Svar på tråden Fontän/squirt???