Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Önskar att få se min kille bli knullad i röven

Fre 11 jan 2013 22:07 Läst 14582 gånger Totalt 51 svar
    Anonym (Tjej)
    Visa endast
    Fre 11 jan 2013 22:07

Jag tänder sjukt mycket på att se min kille bli knullad i röven. Vill ha trekant med två män. Någon fler?

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Anonym (Suck)
    Visa endast
    Ons 2 jul 13:13 #41

Ni tjejer som tänder på att se din man ha sex med en man, vill ni att han skall vara lite undergiven mot den andra mannen? Bli tvingad att suga, bli påsatt eller vill ni att han helst skall vara den aktiva?

• Anonym (Undra­nde)
    Visa endast
    Ons 2 jul 13:16 #42
    Anonym (Suck) skrev 2014-07-02 13:12:06 följande:
    Tja hur straight verkar det vara att bli knullad av en kille och sprutad i munnen tycker du?

Dock behöver man ju inte tända på män i övrigt för att kunna ha sex med dom. Om det sen skall räknas som hetero el ej det är ju en annan fråga.
    Nej, det är det jag funderar. Är det män som har levt heterosexuellt i hela sitt liv och sedan vågar pröva detta, eller har det hela tiden haft en längtan efter det, eller kanske prövat förut?

Annat innehåll

• Anonym (Suck)
    Visa endast
    Ons 2 jul 13:22 #43
    Anonym (Undrande) skrev 2014-07-02 13:16:16 följande:
    Nej, det är det jag funderar. Är det män som har levt heterosexuellt i hela sitt liv och sedan vågar pröva detta, eller har det hela tiden haft en längtan efter det, eller kanske prövat förut?
    Det finns teorier om att de flesta människor har en portion med bisexualitet i sig. Det är kanske så att en del ser till sexuell njutning och det spelar mindre roll med könet.Att man vill ha sex med någon av samma kön behöver inte betyda att man är på väg att bli homo. 

För många män tror jag det också ligger en lockelse att få vara passiv och få uppleva hur det är att bli tagen. Ofta är ju män den aktiva och drivande. 

Det verkar finnas fler bi män som vill bli påsatta och/eller få suga än vad det finns de som hellre sätter på/blir avsugen. 
  • Ons 2 jul 13:24 #44
    FruLiNi skrev 2013-05-07 22:37:41 följande:

Vad olika det kan vara. Jag kan inte tänka mig något mer avtändande än att se min man bli påsatt i röven av en annan man.

Jag tror dom allra flesta tycker som du. Det är troligen relativt få kvinnor som tänder på det. Men kul att dom kan hitta varandra på FL. Glad Blir väldigt kul läsning som vidgar vyerna.
  • Anonym (Undra­nde)
    Visa endast
    Ons 2 jul 13:25 #45
    Anonym (Suck) skrev 2014-07-02 13:22:41 följande:
    Det finns teorier om att de flesta människor har en portion med bisexualitet i sig. Det är kanske så att en del ser till sexuell njutning och det spelar mindre roll med könet.Att man vill ha sex med någon av samma kön behöver inte betyda att man är på väg att bli homo. 

För många män tror jag det också ligger en lockelse att få vara passiv och få uppleva hur det är att bli tagen. Ofta är ju män den aktiva och drivande. 

Det verkar finnas fler bi män som vill bli påsatta och/eller få suga än vad det finns de som hellre sätter på/blir avsugen. 
    Jo jag uppfattar mig själv som helt heterosexuell, men jag kan tända på tanken att vara passiv och bli tagen som en kvinna.
  • Anonym (Suck)
    Visa endast
    Ons 2 jul 13:29 #46
    FruLiNi skrev 2013-05-07 22:37:41 följande:
    Vad olika det kan vara. Jag kan inte tänka mig något mer avtändande än att se min man bli påsatt i röven av en annan man.
    Vad gör det så avtändande? Att det är omanligt? Att han kan njuta av sex med en man? 

Vore intressant att veta vad det är som upplevs som äckligt. Få män som tycker det är äckligt med två kvinnor som har sex med varandra.
  • Ons 2 jul 13:41 #47
    Anonym (Suck) skrev 2014-07-02 13:29:48 följande:
    Vad gör det så avtändande? Att det är omanligt? Att han kan njuta av sex med en man? 

Vore intressant att veta vad det är som upplevs som äckligt. Få män som tycker det är äckligt med två kvinnor som har sex med varandra.
    Det går ju faktiskt inte att analysera "varför" hela tiden. Antingen tänder man på en sak eller så gör man det inte. Vissa saker upplever man äckliga och andra inte.
    Allt måste accepteras. Det är inget man själv kan påverka öht, det är resultatet av dom personliga egenskaper man har - en kombination av uppväxtmiljö och gener. 
    Vi är alla olika programmerade och vi har alla olika "hårdvara" med oss från födelsen.
  • Anonym (charl­ie)
    Visa endast
    Ons 2 jul 14:05 #48

Är bisexuell och fantiserar ibland om att vara med en tjej och en kille. Att jag suger av honom och hon blir kåt av det. Men även att hon ser mig bli påsatt... Flört

• Ons 2 jul 15:19 #49

Det är såå trevligt att vara med ett par där alla leker med alla.. Olika varianter...

• Tor 3 jul 14:54 #50

Varför måste det etiketteras till homosexuellt, bisexuellt eller heterosexuellt så ofta? Räcker det inte med att konstatera att man som individ tänder på vissa saker men inte på andra och att dessa sakerna varierar mellan individer?

• Tor 3 jul 15:36 #51
    skruff skrev 2014-07-03 14:54:51 följande:

Varför måste det etiketteras till homosexuellt, bisexuellt eller heterosexuellt så ofta? Räcker det inte med att konstatera att man som individ tänder på vissa saker men inte på andra och att dessa sakerna varierar mellan individer?

Bra inlägg. Det är många här som ska sätta en etikett på olika sexuella beteenden. Oftast används det tyvärr som nedsättande argument om man klassas som bi eller homo. Jag tycker det slår tillbaka på den som använder argumentet, det visar att personen ser ner på homosexuella. Jag ser det istället som en tillgång i många sammanhang att ha en öppen och experimentell syn på sex. Utan etikett.