• Äldre 18 Jan 22:11
    130253 visningar
    136 svar
    136
    130253

    Liten penis

    Är en kille som har ganska liten penis altså ganska mkt mindre än genomsnit och jag har altid haft lite svårt att träffa tjejer på grund av de.
    Undrar va framförallt ni kvinnor har för råd..ja har just nu kontakt med en tjej på en dejting sajt och hon verkar rätt intreserad och allt, men vad kommer hon tänka när hon får se hur liten jag har och så
    Tycker ni man ska säga nått om det innan? typ höra lite va hon täbnker om sånt..innan man tex ska göra det första gången..Är ju jobigt om hon sen blir besviken och tappar intresset
    Hoppas på seriösa inlägg Och ärliga, ni behöver inte ljuga heller för att va snälla eller så

  • Svar på tråden Liten penis
  • Äldre 18 Jan 22:20
    #1

    Jag föredrar en liten framför en stor. Men köper liksom att kuken kommer med hela paketet. Så är mannen den jag vill ha så spelar det han har mellan benen ingen roll. Han jag lever med är större än vad jag föredrar men den sitter på rätt man och då funkar det klockrent ändå

  • Äldre 18 Jan 22:36
    #2

    Säg inte att du har en liten penis på 17-18 cm?

  • Äldre 18 Jan 22:38
    #3

    Säg inget i förväg i alla fall. Det är inte snoppen som avgör hur en man är.

  • Äldre 18 Jan 22:43
    #4

    Tror inte storleken på den, har någonting att göra med huruvida du har lätt att få tjejer eller ej. Möjligen p.g.a din fåliga självkänsla då.

    Var tillsammans med en kille som hade liten en gån i tiden och han hade haft massor av tjejer. Han var otroligt charmig och kunde sina saker, om vi säger så. Du får kompensera med teknik istället (vilket de flesta tjejer ändå föredrar).

  • Anonym
    Äldre 19 Jan 00:14
    #5

    Skit i kuken, bara den står upp är allt bra.....knulla som ett djur bara för fan!

    Du kommer att upptäcka om hon vill knulla igen eller inte?
    Du vet ju inte vad hon har varit med om tidigare? Kanske hon har haft ett förhållande
    med en micropenis innan?   

    Man ska aldrig oroa sig i förtid!

    Lycka till!     

  • Anonym
    Äldre 19 Jan 01:12
    #6

    STORLEKEN ÄR INTE DET VIKTIGA, UTAN HUR DU ANVÄNDER DEN, du har ju även,händer,mun och tunga. min kille har perfekt för mej, men vi kör med dildos och leker en del, så länge det inte är tråkigt i sängen så är det BRA =)

  • Äldre 19 Jan 01:17
    #7

    Tjejerna gillar min pga att jag har stort ollon,inte längden...sen är det hur man anv det man har som avgör...

  • Anonym
    Äldre 19 Jan 02:49
    #8

    Det kan vara en njutning att tjejen säger att hon tycker om penis, inte bara sexet.

  • Anonym
    Äldre 20 Jan 14:39
    #9
    Anonym skrev 2013-01-19 01:12:01 följande:
    STORLEKEN ÄR INTE DET VIKTIGA, UTAN HUR DU ANVÄNDER DEN, 
    En av dom största PK lögnerna i vårat samhälle för att försöka trösta alla småkukade män.
  • Äldre 20 Jan 14:51
    #10

    Jag ska inte ljuga för dig och säga att storleken inte spelar nån roll, för det är klart att den gör... MEN... viktigare är att du är en bra älskare i övrigt, att du ser till att få tjejen att njuta. Du kan använda din tunga, leksaker osv och då kommer storleken på kuken ändå spela mindre roll.
     

Svar på tråden Liten penis