• cj2
    Äldre 24 Jan 12:56
    1950 visningar
    27 svar
    27
    1950

    BB Stockholm?

    Hur var din upplevelse från BB Stockholm? Trevlig personal? Bra bemötande?

    Har kikat runt lite på deras hemsida och det ser hur mysigt ut som helst. Är personalen och atmosfären så hemtrevlig och mysig som det verkar?

  • Svar på tråden BB Stockholm?
  • cj2
    Äldre 28 Jan 05:27
    #1

    *puffar lite* Någon som fött barn på BB Stockholm?

  • Äldre 28 Jan 08:17
    #2

    Själv födde jag inte på BB Stockholm nu i oktober utan på Danderyd men jag var där vid två tillfällen då vi hyrde bröstpump från dem. Jättetrevligt bemötande (det lilla vi var där) och fantastiskt fina och mysiga lokaler! Blir det någon mer gång så väljer jag BB Stockholm! En varning dock - ALLA som jag träffade och såg ur personalen var sjukt snygga - såg ut som tagna direkt ur en reklamfilm, något som inte kändes särskilt peppande när man var nyförlöst, fet och flottig :)

  • cj2
    Äldre 28 Jan 08:19
    #3
    EGO100 skrev 2013-01-28 08:17:54 följande:
    Själv födde jag inte på BB Stockholm nu i oktober utan på Danderyd men jag var där vid två tillfällen då vi hyrde bröstpump från dem. Jättetrevligt bemötande (det lilla vi var där) och fantastiskt fina och mysiga lokaler! Blir det någon mer gång så väljer jag BB Stockholm! En varning dock - ALLA som jag träffade och såg ur personalen var sjukt snygga - såg ut som tagna direkt ur en reklamfilm, något som inte kändes särskilt peppande när man var nyförlöst, fet och flottig :)
    HAHA! kan man inte tvinga bb personal att inte gå sminkade till jobbet? :P
  • Äldre 28 Jan 08:21
    #4

    Jag har fött båda mina barn på BB Stockholm och är jättenöjd. Hade en ganska utdragen förlossning med nummer 1 men upplevelsen blev bra ändå tack vare bra personal och trevlig miljö.


    Lev väl ~ Skratta ofta ~ Älska mycket
  • Mandel­sassa
    Äldre 28 Jan 08:27
    #5

    Födde på bb sthlm i september. Förlossningen var traumatisk för mig, kände att jag inte fick bestämma själv i vilken ställning jag ville föda i osv. Däremot så var eftervården toppen, trevlig o kunnig personal.

  • cj2
    Äldre 28 Jan 08:32
    #6

    Det är mest eftervården jag är intresserad av egentligen, mitt barn kommer att komma med planerat snitt.

  • Mandel­sassa
    Äldre 28 Jan 11:44
    #7

    Då är bb sthlm bra för deras eftervård var kanon. Har dock inget att jämföra med

  • Äldre 28 Jan 11:47
    #8

    Underbart på alla sätt och vis! Personalen är hur gullig som helst, eftervården är kanonbra och all kontakt jag haft med dem har varit superbra!

  • cj2
    Äldre 28 Jan 11:48
    #9

    Kul att höra! Blir nog BB Stockholm då. Får alla familjerum eller finns det bara ett fåtal?

  • Äldre 28 Jan 11:49
    #10
    cj2 skrev 2013-01-28 11:48:13 följande:
    Kul att höra! Blir nog BB Stockholm då. Får alla familjerum eller finns det bara ett fåtal?
    Familjerum är det som gäller, de har också några rum på patienthotellet.
Svar på tråden BB Stockholm?