• Opsie

    BH för oss med jättestora tuttar??

    Var hittar jag sköna, bygellösa behåar i Stockholmsområdet? Details och Gustaf Mellbin, så långt är jag med, men finns det fler ställen?

    Har typ 80DD när jag inte är gravid och nu i 6:e månaden vet jag inte vad jag har längre, någon makaber storlek misstänker jag. Obestämd Den största amningsbehån jag hittade på HM i 85E går knappt runt längre och klämmer och trycker så jag blir tokig. Måste köpa några sköna, mer välsittande, typ nu! Var hittar jag de skönaste, bästa och mest prisvärda? Glad

  • Svar på tråden BH för oss med jättestora tuttar??
  • viseversa

    Internet. Har g i kupstorlek. Och hittade assköna amningsbhar på internet. Tror jag googlar på "amningsbh i stora storlekar eller något" dom har även "vanliga" bhar i större storlekar.

  • Opsie

    Ska absolut kolla Change och Twilfit! Köpa behå på nätet tror jag inte riktigt på. Om det är så svårt att köpa välsittande behåar direkt i affär så måste det vara alldeles hopplöst att pricka perfekt när man inte ens kan prova innan köp.

  • Opsie

    Details var en stoor besvikelse måste jag tyvärr säga! De hade inget vidare utbud av amningsbehår utan bygel i stora storlekar, eller av bygellösa behåar öht i stora storlekar. Dessutom var personalen inkompetent och frågade mig om storlek istället för att mäta och se till att det blev rätt. Jag köpte till sist en behå som nu funkar men som kommer att bli för liten direkt om brösten blir större (vilket de säkert kommer att bli). Rynkar på näsan

  • MissFrost

     Handla i en Triumph-butik kanske? Jag köper endast bh-ar från Triumph international.  Lite dyra men det är det värt. Sen kan du också bli medlem i  Triumph Red Club så får du 1 poäng för varje krona du handlar för.

     

  • Flickan och kråkan

    80DD borde inte vara så svårt att hitta, men däremot så får du leta på mer specialicerade butiker och inte de stora kedjorna. Jag har stl 65G i slutet av mina graviditeter. DET är inte så lätt att hitta .

Svar på tråden BH för oss med jättestora tuttar??