• Anonym

    Bra porrfilm

    Någon som har tips på nån bra porrfilm att se tillsammans med killen? Söker efter filmer, inte efter klipp som finns på olika sidor på nätet. Nån som ar nån favorit att dela med sig av=)

  • Svar på tråden Bra porrfilm
  • Anonym (Man)

    Jag kan rekommendera 9 songs om man vill ha lite mjukare. Finns hos piraten eller amazon.

  • Tomas08

    Sök på google. tex på Laura Sanclair, franskt med några år på nacken men fina skådisar, handling och scener, alltid mkt lingeri

  • Ferdinand

    Pirates, med jesse Jane har jag för mig.
    Typ som pirates of the carribean men porrvarianten. Helt ok faktiskt, finns dessutom en tvåa som heter stagnettis revenge.

  • Anonym (ed)

    Viv Thomas har regisserat en av de bästa: Pink Velvet - The innocence of Lesbian Love.

  • Anonym (film)

    Om du kan tänka dig att ladda ned, antingen ifrån deras officiella siter, eller någon annan, så är detta bra sökord:
    - JoyMii
    - SexArt
    - X-Art
    - Babes / Babes.com
    - EroticSnap
    - IFeelMySelf

    Samtliga publicerar kortare filmer a 15-20 minuter ofta med bara en scen mellan en man och kvinna. Nästan alltid vackert filmat, gjort med känsla. Nästan en touch av romantik men ändå hardcore sex. 

  • Anonym (Vi-2)

    jo, finns endel men håller med om att det mesta är för killar. Här har du några bra dock. Klipp in länken för funkar inte att trycka på av någon anledning här på FL..

    box2you.se/index.php&path=78_139

  • Anonym (Vi-2)

    suck, funkade inte det heller.

    kolla på box2you.se sen film sen FÖR PAR så hittar du..  Lycka till..  Glad

  • Celines Essence
    HasseA skrev 2015-02-25 10:00:27 följande:

    Jag tycker "Constance" är bättre än mycket annat. Den har ingen direkt handling, men "handlingen" i vanliga porrfilmer är ju oftast sådär i alla fall (typ: kvinna möter man på promenaden. "Ska vi knulla?". "Ja, vi går hem till mig o kör analsex på direkten!")

    xhamster.com/movies/1597383/constance_full_movie.html


    Constance passar även mig i smaken.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Romeo

    Tack för tipsen

    Ska kolla in dem

    Ha en skön kväll ????


    Jag njuter av att visa mig naken
Svar på tråden Bra porrfilm