• Anonym (Working all day)

    Har du haft sex eller hånglat med en kollega?

    Jag har haft en kollega som var så tänd på mig. När vi dansade så tryckte hon sig hårt mot mig. 
    Hon var så kåt på mig och gav sig inte förrän hon fått den hård.

    Vi dansade ofta på personalfesterna. Men det räckte inte med det.
    Vi började hångla där möjlighet fanns. Många kramar och men inte så mycket kyssar i förrådsrummet.
    Hon älskade när jag tog henne på brösten. Tycker du att jag är sexig? frågade hon ofta. 

    Ja det tyckte jag så klart.Det gjorde henne nöjd.
    En gång så skulle jag hämta henne på hennes hotellrum när vi var på utbildningsresa hela företaget.
    Hon öppnade i en svart negligé ,väldigt sexig. Det blev så klart mycket hångel och hon älskade sex.

    Det blev många stunder av grovt hångel men aldrig sex fullt ut. Någonstans så drog jag en gräns.

    Så småningom rann det ut i sanden men ett och annat återfall blev det men till sist så ebbade det ut.  

    Vad har ni för erfarenheter och för syn på sex och hångel på jobbet? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex eller hånglat med en kollega?
  • Forumdeltagaren

    Jag dansade tryckare med en kollega en gång på ett disco och det var  jag som bjöd upp henne. Jag var inte helt nykter och hade nog inte vågat annars. Hon hade gett mig en kram på jobbet någon gång men vi hade ingenting på gång och hon hade sambo tror jag. Hon är väldigt kramig och helt underbar att krama och jag blev jättekåt också vilket kändes lite genant med en kollega. Hoppas hon inte kände det........

  • Anonym (Det var då)

    När jag var runt 25 så hade jag strängt taget sex på varje personalfest. Det var så skön stämning och man fick knulla både yngre och äldre kolleger

  • Anonym

    Svarade " nej, skulle aldrig få för mig det" men egentligen är det "nej, men jag har funderat då det". Jag var jätteintresserad av en kollega på jobbet men det rann ut i sanden eftersom jag inte ville göra så mot min man. Fick aldrig till det eftersom jag bromsade upp det. Hade det berott på honom så skulle det nog hänt mycket mer eftersom han var med på. Han är också gift.

Svar på tråden Har du haft sex eller hånglat med en kollega?