• Anonym (missn­öjd)
    Äldre 1 Feb 00:21
    71304 visningar
    40 svar
    40
    71304

    Storlek på penis

    Jag är en kille på snart 19 bast och jag är väldigt missnöjd med min penisstorlek.
    Jag har även haft tankar om att den inte vuxit klart ännu, då jag är väldigt sent utvecklad när det gäller kroppshår osv.
    Men läser många trådar då det står att penisen hos killar växer tills man är ungefär 15-18 år... vilket gör mig lite smått orolig. Min enda tanke just nu är,  "den kommer aldrig att bli större....:/ "
    Kan tillägga att min penis endast är 13cm lång vid erektion, tjockleken vet jag inte, men den är inte så värst tjock..

    2 månader innan min flickvän träffade mig, låg hon med en kille (som jag tyvärr vet) har en enorm snok och det får mig såklart att tänka att jag ligger i lä där...Jag har flera gånger klagat på min egen penis inför henne och sagt att den är på tok för liten, då hon alltid svarar att den är lagom, men det tycker absolut inte jag. Jag skulle göra allt för att få en större. Jag strävar inte efter att ha " stor kuk". utan det är dom sista cm jag saknar, då jag skulle nöja mig med 16-17cm.
    av egen erfarenhet verkar det som att min lilla kabel duger för henne endå, eftersom jag får henne att komma på allt från 5-15 minuter ( + förspelet innan ).

    har även ett litet till problem jag vill tillägga. och det är att jag kommer väldigt fort, visserligen spelar det ingen roll då hon är lika snabb. men problemet är att jag kan absolut inte få tillräckligt styv penis efter att jag fått orgasm.

    så till saken.
    Min fråga är då. finns det hopp om att min penis kommer att växa mer även fast jag snart är 19år gammal? eller finns det några övningar eller dyligt som påverkar kukstorleken.
    Jag avstår från "kukförlängare" och sådant trams då jag lider av diabetes och bör ta det försiktigt med blodkropparna.

    skulle uppskatta ett svar angånde kukstorleken väldigt mycket.
    och om någon kan och vill / har några ideér hur jag kan få den styv efter orgasm så vore det super!

    ( har läst att diabetiker ofta blir inpotens när dom blir äldre. men jag är ju bara 19 så de bör knappast vara inpotens?).

  • Svar på tråden Storlek på penis
  • Äldre 1 Feb 00:29
    #1

    Det verkar som om alla män vill ha bara någon cm till för det skulle göra självförtroendet större med... Jag hade väl inte tackat nej till 2cm till för syns skull men det finns inga quick fix så det kommer väl aldrig hända.

    Sen har jag märkt när linjalen varit framme att min varierar +/- 1cm ungefär beroende på hur upphetsad man är. Så man ska inte vara så fixerad vid exakta mått. 

    Det är ju normalt att man slappnar av efter orgasm. Men håller man upphetsningen uppe så styvnar man fort igen. 
     

  • Ojsan
    Äldre 1 Feb 00:59
    #2

    Det är inte storleken som räknas, det är hur den används.

  • Äldre 1 Feb 01:26
    #3

    Min sambos kuk är i ung. samma storlek och jag har aldrig haft skönare sex. Man kan ligga tätt, tätt ihop och killen kan komma åt klitoris. Är den lång är det lättare att slå i livmodertappen, och det gör ONT!

  • The Riddle­r
    Äldre 1 Feb 02:35
    #4

    Lär dig olika tekinker xD


    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Äldre 1 Feb 06:37
    #5

    Visst du är kanske lite liten, men inte väldigt mycket liten. Ditt största problem är nog den att den är så pass kort/lång att du kommer åt din flickväns g-punkt som gör att det går för henne väldigt fort. Skulle du ha 16, så missar du den heltn och det skulle ta betydligt längre för henne att komma och antagligen skulle hon inte komma av penentrernade sex, utan du skulle behöva använda fingrarna. Såååå, vad var problemet? Flört


  • Äldre 1 Feb 07:06
    #6
    Ojsan skrev 2013-02-01 00:59:16 följande:
    Det är inte storleken som räknas, det är hur den används.
    Exakt, jag har ingen kuk stor som en fölungeskank precis utan den är nog under medel.
    Men frugan är nöjd och jag har avlat fram 3 barn med den med
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (missn­öjd) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 09:12
    #7

    Jo visst, hon är nöjd med min storlek, men det skulle inte skada med lite större.. Finns det någon som kan ge ett rakt svar på om det finns möjlighet att den fortfarande växer fast än jag är snart 19 år?

  • Anonym
    Äldre 1 Feb 09:16
    #8
    Anonym (missnöjd) skrev 2013-02-01 09:12:44 följande:
    Jo visst, hon är nöjd med min storlek, men det skulle inte skada med lite större.. Finns det någon som kan ge ett rakt svar på om det finns möjlighet att den fortfarande växer fast än jag är snart 19 år?

    Dålig självkänsla är mer osexigt än liten penis. Satsa på tekniken, det är det som ger bra sex. Att klaga på den inför henne är allt annat än hett.
  • Anonym (missn­öjd) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 09:16
    #9

    Lite grövre omkrets skulle väl sitta bäst då längden verkar duga. Min flickvän säger också att hon har det bästa sexet med mig. ( så säger väl alla). Men saken är den att jag känner båda hennes ex killar, och enligt dom har det tagit betydligt mycket längre för dom att lyckas få henne att komma ;)... Men men... Ger man ett bra förspel med tungan å hela faderullan så brukar tjejerna nöja sig!

  • Äldre 1 Feb 09:17
    #10

    Det är lättare att din flickvän hittar en kille som har större kuk än dig.

    Än att du försöker få kuken större. 

    Nej den lär knappast växa något.

    Som 19 åring är puberteten klar.

     

Svar på tråden Storlek på penis