• violen1

    Medlemskort

    Är ni som mig och har hela plånboken full med medlemskort. Jag har tänkt att börja rensa ur. Men det är svårt att veta vilka kort som lönar sig att behålla. Vissa kort får man bra rabatter med, en del andra sämre. Vilka kort har ni? Vilka har bra rabatter?

    Vilka kort har ni som är gratis, HM :s kort får du ju betala för om du inte handlar för minst en summa per år
    .
    Lindex brukar ha bra rabatter. Men jag får aldrig några kuponger längre. Vad beror det på?

    Någon som har ICA:s bankkort. Får man bonus på ICA.s bankort när man handlar i alla butiker som inte är ICA?

    Det måste finnas fler som har samma problem som mig. 

  • Svar på tråden Medlemskort
  • Gladskit

    Jag är bara medlem i de butiker där korten är gratis och/eller där jag vet att jag kommer upp i inköp så pass att kortet inte kostar något. Som HM tex. där är väl gränsen 2000:- tror jag och det fixar vi varje år. Skulle vi inte göra det får jag väl klippa kortet

    Men jag håller med, många kort blir det! Och särskilt som vi har nära till väldigt många matbutiker (ICA, Coop, Hemköp). Så när vi går igenom veckans matsedel och reklambladen och väljer vart vi ska handla så vore det snopet om något kräver kundkort och så har man inget...

    Man kanske får ha en regel för sig själv, att har man inte använt kortet på 6 mån så kan man klippa det? Jag är också medlem hos Lindex men får sällan kuponger hem, däremot kommer det mail och sms ibland. Reglerna kring ICA's bankkort känner jag tyvärr inte till.

  • GosisMamman

    Jag har:


    Ica´s kundkort KappAhl City Gross Club NilsonGroup (skor) Apoeksgruppen Hyresgästföreningen Club Hälsokraft Kicks Change Apoteket Ikea Coop
    Å sen en hel del stämpelkort *s* Typ gratis pizzor som vi aldrig kommer utnyttja *s*

    Alla mina är gratis men ger bra rabatter mellanåt =)
    Fem gånger mer kärlek - Martin Forster. En bok alla föräldrar borde läsa!
Svar på tråden Medlemskort