• Anonym (Trådstartaren)

Blir man slapp av stor dildo?

Hej, Jag hade en rabbitdildo som tyvärr gick sönder. Den var lite mindre än min sambos kuk. Klart jag ville ha en ny dildo, men denna gången lite större än min sambos. Han gick med på det, men när vi fick grejen, ja blev rejällt skrämd. Det har gått nu några dagar och jag inte ens öppnade paketet, funderar på att skicka tillbaka det. Den är inte gigantisk, c.a. 5 cm i diameter, alltså 16 i omkrets. Min största oro är inte att jag inte får in den, (på något sätt ska det gå) men blir jag inte för slapp om jag använder den regelbundet? Jag vill inte bli slapp för min sambo.

• Svar på tråden Blir man slapp av stor dildo?
  • Anonym

Lika lite som man faktiskt bli slapp av fisting.

• pernilla78

Du blir inte slapp. Slidan är tänjbar och anpassar sig, du blir ju, förhoppningsvis, dessutom våt och upphetsad vilket gör det ännu enklare att få in en snopp/dildo.

• Anonym

Tack för svaren. Jag tänkte bara på att många som redan fött barn klagar på att dem blir för slappa där ner. Jag vet att ett barnhuvud och en dildo är inte samma sak, men ändå.

• Dr Ä

Slidan är typ som ett gummiband. Töjer ganska jämnt tills d tar emot. Kvinnan kan även kännas stor efter en omgång med 7.5 i diameter + mycket medel. Men återhämtar sig snabbt, typ 12 Tim. :) Om d smärtar i början så fixa en norm orgasm med din man, och använd sen den grova. Då brukar nya höjder uppnås.... :)

• Anonym

Det finns inget som säger att man skall bli "slapp" av en stor dildo. Och vad menas egentligen med "slapp"?

Slidan består av ett antal muskler och mjuk vävnad. Dessa muskler kan töjas till en viss mängd. Detsamma med vävnaden. Naturen har skapat oss olika. Vissa utav oss föds smala, eller seniga, eller "muskulösa" osv. Vissa män föds med en större kuk men de flesta med en som räcker gott. Detsamma gäller för kvinnor. Det finns de som har mer muskulatur, större muskulatur eller är i genomsnitt större därnere. Men det spelar inte så stor roll eftersom det handlar om muskler och om de inte får arbeta så blir de inte lika starka eller töjbara. En födsel utsätter musklerna och vävnaden för stor påfrestning och om man är "otränad" så finns det risk att den töjs för mycket. Därför är det alltid bra att träna bäckenbotten, speciellt efter en förlossning. En sista sak är bäckenets bredd för det sätter även det en viss medfödd gräns för vissa saker.

Vad har detta med TS fråga att göra? Jo, att det i mina ögon inte finns någon som av naturen är slapp. Inte heller att man kan bli det av en stor dildo. Däremot kan man öva upp sin flexibilitet och muskulaturen till en viss gräns. En del lite, en del andra mycket mer. Återigen är den naturen som gör vissa utav oss så men det finns ingen röd tråd genom det hela. Har träffat unga tjejer som har varit små och tajta men de har haft förmågan att öppna sig mer än vad man tror. Har även träffat äldre flerbarnsmammor som har varit normalt tajta där nere och inte kunnat öppna upp en bit till. Ingen av dessa har varit slappa. Ingen av dessa har gjort att sexet inte har känts eller varit dåligt. Så det är en myt i mina ögon att man skall bli slapp av en större dildo.

• Anonym

Tack alla för goda råd och detaljerade svar! En sak är nu säkert: dildon ska inte skickas tillbaka.

• Dr Ä

Hur gick d? Nöjd med storlek? Är det en vibrerande variant...?

Svar på tråden Blir man slapp av stor dildo?