• ärdetmintur2013

    Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

    Hej Hade ett MA den 15 december 2012 och blev inlagd med cytotec. Var i v 15 men fostret dog i v 9 el v 10. Haft jätte problem med smärtor, blodklumpar mm så nu den 31 januari fick jag skrapas. Nu väntar jag på att blödningarna ska sluta och att en äl ska komma.
    Nu vill jag o killen försöka få en ny graviditet med lyckligt slut. Tanken är att detta ska vara en positiv tråd där vi kan stötta varandra.

  • Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
  • ärdetmintur2013

    Jag räknad lite fel, jag bör ha äl i slutet av februari. Om kroppen kommer igång så som den ska efter skrapningen. Min bim borde vara ca 5 mars.

  • Morris79

    Hej!

    Vill först och främst beklaga till ert MA :( Vet vad ni gått igenom!

    Vårt MA upptäcktes på kub-testet den 4 december! Var i vecka 13 och bebisen hade dött bara någon dag innan... :( Detta är lätt det värsta jag varit med om... :(

    Skrapades och fick ägglossning två veckor efter skrapningen. Mensen kom sedan på dag 35. Nu har jag haft en ägglossning till och BIM är den 12 februari! Hoppas sååå att mensen inte kommer!!!

  • ärdetmintur2013

    hoppas hoppas hoppas!! Jag har inte bestämt ,ig än om jag ska försöka med äl stickor eller inte.... Killen vill inte att jag ska använda det men jag skulle nog vilja testa, bara för att få veta om jag ens har ägglossning...hmmm...

  • Morris79

    Jag tyckte det var skönt att hålla koll på min första ägglossning efter skrapningen, för att få se att allt var okej liksom! Gör det som känns bäst :) Fortsätter hålla tummarna!

  • Morris79

    Jag började testa på dag 10, man vill ju liksom inte missa den och har du 14 stycken är det ju bara att köra! :) Lycka till :)

    Jag är på ÄL+11 idag, tror att jag ska ta ett grav-test imorgon, vågar knappt... Vågar inte hoppas! Fyra dagar till BIM, tre imorgon... Är jag gravid borde det visa sig imorgon, eller?

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013