• Penny77

    BF Mars 2013, söker andra blivande mammor i området Annedal, Sundbyberg med omnejd

    Hej,
    Jag är nyinflyttad i Annedal (Bromma på gränsen till Sumpan) 35 år och väntar mitt första barn i Mars 2013.

    Jag har precis blivit sjukskriven pga diverse krämpor och kommer att vara fram till BF 17/3. Jag söker andra blivande/nuvarande mammor i området för fika, promenader och bebissnack!

    / Pernilla Löfquist 

  • Svar på tråden BF Mars 2013, söker andra blivande mammor i området Annedal, Sundbyberg med omnejd
  • bullerbyn

    Hej! Hur gick det med bebis/förlossning i mars? Hittade precis din tråd! Jag har en liten son på 6 månader och har precis flyttat till Mariehäll, precis intill Annedal. Jag är själv 26 år och bor med min sambo här. Söker också andra mammor i området :) /Hanna

  • Emmoa01

    Hej,

    Jag är 26 år och bosatt i Minneberg. Blev i mars mamma till en liten Moa:) Är mammaledig nu och skulle gärna hitta på något med andra om dagarna. Promenadsällskap om inget annat!

    /Emmelie

     

  • Inafina77

    Hej

    Vad kul! Vi skall flytta till Annedal i November/ December. Har BF i mars också, 31 mars tror vi. Vore superkul med fika och promenader etc! 

     

  • AnnaEwa

    Hej, 

    I am living in Annedal since December 2013 with my 3 1/2 month daughter and husband. I am from Österrike and speak german, polish and english. Still practicing my swedish. 

    Would be very happy to meet some mothers who live nearby!

    Hälsningar,
    Anna

    Skypename: anna.ewa.kunz

Svar på tråden BF Mars 2013, söker andra blivande mammor i området Annedal, Sundbyberg med omnejd