• Jellybeanbaby

    Katten som kom hem med bajs i pälsen - gjorde katten det själv eller gjorde grannen det?

    Med anledning av tråden "Min katt kom hem med bajs i pälsen" så startar jag denna poll.
    Originaltråd: www.familjeliv.se/Forum-4-51/m68681566.html

    TROR DU att kattens päls blev insmetad med bajs utav grannen eller någon annan som irriterade sig på den?
    Eller att katten själv smetat in sin päls med bajs?
    Eller tror du något annat, kanske att hela saken är påhittad? Berätta i tråden.

    Såhär såg den andra trådens trådstart ut, förkortad.

    Min granne några 100 meter bort har klagat på att min katt bajsar på deras utemöbler, dynor. Jag sa att det vet ju inte hon om det är min katt. Nu har katten kommit hem 2 gånger på raken insmetad i bajs. Jag tror det är kattbajs den har i pälsen. Jag tror att min granne gör detta med min katt.



    Bonusbild!
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Katten som kom hem med bajs i pälsen - gjorde katten det själv eller gjorde grannen det?
  • Jellybeanbaby
    AngieT skrev 2013-02-06 14:27:14 följande:
    Endast en sjuk katt skulle smeta in sig själv i bajs. Dom är sjukt renliga.
    Endast en sjuk, mycket sjuk människa skulle smeta in en katt i bajs. Människor vill helst inte ta i bajs. Skrattande
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-06 14:29:55 följande:
    Endast en sjuk, mycket sjuk människa skulle smeta in en katt i bajs. Människor vill helst inte ta i bajs. Skrattande
    Människor är sjuka. Djur är så mycket bättre än oss.
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Frontline

    Nu tror ju TS i den andra tråden att det kan vara kattbajs och tror att det är grannen som är skyldig..
    Kan ju lika gärna vara att katten har rullat runt i lite lera för om nu TS tror att det kattskit men inte känner lukten  som kan stinka förjävligt så är jag tveksam till allt...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Petite Chérie
    Frontline skrev 2013-02-06 14:32:41 följande:
    Nu tror ju TS i den andra tråden att det kan vara kattbajs och tror att det är grannen som är skyldig..
    Kan ju lika gärna vara att katten har rullat runt i lite lera för om nu TS tror att det kattskit men inte känner lukten  som kan stinka förjävligt så är jag tveksam till allt...
    Aldrig sett en katt göra något sånt..
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Jellybeanbaby
    AngieT skrev 2013-02-06 14:31:07 följande:
    Människor är sjuka. Djur är så mycket bättre än oss.
    Katten på din avatar ser gosig och snäll ut.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-06 14:34:16 följande:
    Katten på din avatar ser gosig och snäll ut.
    Alla kissar är det, bara man behandlar dom rätt=)
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Petite Chérie
    orpon skrev 2013-02-06 14:34:54 följande:
    Hoppas verkligen att det var grannbajs som katten var insmetad i, och att TS spydde rejält då hen tvättade kräket.
    Skrikandes
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Jellybeanbaby
    orpon skrev 2013-02-06 14:34:54 följande:
    Hoppas verkligen att det var grannbajs som katten var insmetad i, och att TS spydde rejält då hen tvättade kräket.
    Jag blir också skitsur på den trådens TS  sätt att helt frånta sig ansvar.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
Svar på tråden Katten som kom hem med bajs i pälsen - gjorde katten det själv eller gjorde grannen det?