• mooon

    tjäna pengar hemifrån

    Vad finns det flöt tops till att man ska kunna tjäna pengar hemifrån ???

  • Svar på tråden tjäna pengar hemifrån
  • Segra

    Själv har jag nyss gått med i någonting som heter Empower Network. Det är ett företag som startade i oktober 2011 i USA. Sedan dess har det spridit sig som en löpeld över världen. Nu har det även kommit till Sverige. Sedan uppstarten har företaget redan betalat ut över 20 miljoner dollar i provision! De har en riktigt bra provisionsplan, vilket är en stor anledning till att de har vuxit så fort. 

    Det handlar om marknadsföring på internet och om utbildning inom detta. Det gäller att komma med i ett bra team för att få så goda förutsättningar som möjligt för att lyckas, det hade jag turen att lyckas med.

    En stor anledning till att jag gick med var just deras fina provision och det faktum att det inte är så många som håller på med det här i Sverige än. Jag ville ha chansen att få vara med redan från början. Även om man har hela världen som sitt arbetsområde så har jag själv en plan att få ut det här mer på den svenska marknaden.

    Här är en länk som tar dig till en video som ger dig mer information.

    www.empowernetwork.com/makemoneynow.php

    Du behöver uppge din e-mail för att få tillgång till informationsvideon, men förbinder dig inte på något vis att köpa något. 

  • mooon

    Låter mycket intressant...kan du förklara lite mer , behöver jag ha tillgång till något ?

  • Segra

    Man jobbar med marknadsföring på internet. Företaget har hand om utbildning inom just marknadsföring, säljteknik och till viss del även personlig utveckling, så man får en riktigt bra utbildning där.

    Man köper in sig i deras bloggsystem för 25 dollar, vilket hjälper till att ranka högt på google då deras bloggplattform är så välbesökt. Sedan har de även andra produkter som kostar mer om man vill köpa in sig mer och därmed även ha möjlighet att tjäna mer.

    Man refererar kunder till deras sida, de säljer produkterna och du får 100% provision på det man säljer. 100% provision är väl dock en sanning med viss modifikation. Du får 100% provision för de du refererar, förutom kund nummer 2, 4, 6 och därefter var 5:e kund. Dessa kunder går till din sponsor. 

    Det här är inget MLM-företag i den bemärkelsen man brukar tänka. MLM-företag har ofta väldigt många nivåer där man ska rekrytera kunder, som i sin tur rekryterar kunder, som i sin tur rekryterar kunder osv osv och i slutändan får man upp procenten på det man säljer när man har tillräckligt många under sig, men det handlar oftast om väldigt många personer i väldigt många nivåer för att det ska bli lönsamt.

    Här är det i princip jag och min sponsor. Alltså bara två led, och det är enkelt för mig att tjäna mer pengar än min sponsor, beroende på hur mycket jag säljer.

    Det jag kan säga som är viktigt när man går med i någonting sådant här är att man ska se till att man hamnar i ett bra team. Det hade jag turen att göra, men det var nog faktiskt mest ren tur. Mitt team hjälper till att lära ut mer hur man kan marknadsföra, hjälper till med eventuella frågor man har osv.

    Själv har jag aldrig varit med i någonting sådant här eftersom jag brukar vara rätt skeptisk av mig. Men efter några veckors undersökning och ratande av andra varianter så valde jag att gå med här och det känns bra  

  • Dr T G Glas

    Sån't där är bara ren bluff. Man kan inte tjäna pengar från hemmet utan att göra någonting. Tro mig, jag har jobbat som konsult med bas i hemmet och det är slitsamt och jobbigt, det är betydligt mer än 40 timmar i veckan man får jobba för att gå runt. Lägg ned alla planer på pyramidspel så slipper ni bli besvikna.


    Mig gick livet förbi
  • Mickan

    Sök på internet! Finns massor! Viktigast att tänka på:
    Måste vara en unik produkt med bra efterfrågan på!
    Andra är: kommer marknaden fortsätta växa, och isåfall hur länge?

    Många marknaden man kan jobba hemifrån växer bara viss mycket så tänk: hur ser set ut om 30år?

  • Segra

    Jag tror inte heller att man kan tjäna pengar från hemmet utan att först göra någonting. Det krävs arbete som i vilket annat företag som helst, hur mycket man arbetar och vilken kvalitet man lägger ned på sitt arbete är dock upp till en själv.

  • Mickan

    Viktigt när du ser på sammarbetspartner också oavsett vad du gör: är företaget nystartat - vågar du lägga ner tid och engagemang på ett företag du inte vet finns kvar om 20 år?
    Lägger du din tid på att bygga upp någon annans företag eller ditt egna?
    Kan du jobba internationellt med ditt företag?
    Kan företaget gå i arv?

  • kumbooo

    Jag vet inite riktigt hur mycket jag litar på de "tjäna pengar hemmifrån"  som man måste betala för, jag provade på något som jag va lite skeptiskt emot , och här behövde jag INTE betala något! och jag faktiskt väldigt förvånad att det fungerade med tanke på alla scams där ute. man kan tjäna en bra slant om man lägger ner lite tid. Det är en bra extrainkomst och jag är super nöjd!

    läs mer här:

    visitors2cash.com/ref.php

Svar på tråden tjäna pengar hemifrån