• Äldre 12 Feb 11:36
    25151 visningar
    11 svar
    11
    25151

    ASEA effekt, plasebo eller inte.

    Hej

    Jag är en kille som för en månad sedan fick testa att dricka en produkt vid namn ASEA. Fick den av en kompis som börjat med MLM. Redan där blev jag skeptisk MLM produkter huuu. Men i alla fall jag lovade att testa då jag har en krånglande mage samt psoriasis. Det skulle ju inte vara något farligt bara salt o vatten som smakar lite polvatten. 

    Men saken är att magen är mycket bättre och min psoriasis är bättre nu än den blir när jag åker utomlands.

    Så nu är sjukt fundersam. är det plasebo eller funkar det. jag vet inte vad jag ska tro. vill inte gå på något MLM grej om det inte funkar.
    men om det funkar så är det värt pengarna.

    Så min fråga är vad tror ni?          

  • Svar på tråden ASEA effekt, plasebo eller inte.
  • Äldre 24 Mar 07:35
    #1
    thobiasli skrev 2013-02-12 11:36:27 följande:
    Hej

    Jag är en kille som för en månad sedan fick testa att dricka en produkt vid namn ASEA. Fick den av en kompis som börjat med MLM. Redan där blev jag skeptisk MLM produkter huuu. Men i alla fall jag lovade att testa då jag har en krånglande mage samt psoriasis. Det skulle ju inte vara något farligt bara salt o vatten som smakar lite polvatten. 

    Men saken är att magen är mycket bättre och min psoriasis är bättre nu än den blir när jag åker utomlands.

    Så nu är sjukt fundersam. är det plasebo eller funkar det. jag vet inte vad jag ska tro. vill inte gå på något MLM grej om det inte funkar.
    men om det funkar så är det värt pengarna.

    Så min fråga är vad tror ni?          
    Verkar inte vara som detta är plasebo då jag även testat på min granne och hans sporiasis har blivit mycket bättre. Även en högt uppsatt person inom psoriasisförbundet i östergötland är vädligt intreserad av detta och tror att det verkligen fungerar.
    http://asearedoxsignalmolekyler.blogspot.se/
     
  • Äldre 30 Mar 13:21
    #2

    Jag tycker att Du ska lyssna på hur Din kropp reagerar, thobiasli!

    Det kommer alltid att finnas folk som hyllar sådana här produkter och det kommer alltid att finnas folk som dissar dessa produkter!

    Jag skulle själv väldigt gärna testa detta vatten!
    Blir visserligen skeptisk när Du menar att det smakar pool (klor!?!)

    Jag är själv aningen skeptisk men nyfiken. Jag har öppet sinne, varför dissa det innan jag testat det?

    Lyssna på Dig själv, som sagt, inte de som "bara vill sälja" Asea eller de som inte testat men inte gillar pga att det är ett saltvatten eller pga att det är en MLM produkt.
     

  • Äldre 30 Mar 14:26
    #3
    Ängla09 skrev 2013-03-30 13:21:14 följande:
    Jag tycker att Du ska lyssna på hur Din kropp reagerar, thobiasli!

    Det kommer alltid att finnas folk som hyllar sådana här produkter och det kommer alltid att finnas folk som dissar dessa produkter!

    Jag skulle själv väldigt gärna testa detta vatten!
    Blir visserligen skeptisk när Du menar att det smakar pool (klor!?!)

    Jag är själv aningen skeptisk men nyfiken. Jag har öppet sinne, varför dissa det innan jag testat det?

    Lyssna på Dig själv, som sagt, inte de som "bara vill sälja" Asea eller de som inte testat men inte gillar pga att det är ett saltvatten eller pga att det är en MLM produkt.
     
    Hej Ängla09

    du får jätte gärna maila mig på [email protected] om du vill
     
  • Äldre 13 Apr 06:39
    #4

    Tack för att jag får dricka det här vattnet Solig
    Märker positiva förändringar mest hela tiden!

     

  • Äldre 3 May 09:23
    #5
    Ängla09 skrev 2013-04-13 06:39:37 följande:
    Tack för att jag får dricka det här vattnet Solig
    Märker positiva förändringar mest hela tiden!

     

    Hej Ängla09

    Hur går det för dej. känner du fortfarande samma effekt?

    Själv är jag helt såld på detta.
    asearedoxsignalmolekyler.blogspot.se/
           
  • Äldre 18 Jun 07:58
    #6

    Ja, det är positiva effekter. Har inte en stor grej som har förändrats, som jag har hört en del som upplever, som kanske har någon sjukdom eller åkomma. Jag har istället många, små förändringar, tex piggare, att jag känner av smaker och lukter mer, avslappnad och skön känsla i huvudet osv. 

    Använder det även på vår son när han fått något sår eller irriterad hud. Vattnet arbetar bra och får blodet att sluta rinna snabbt och sår läker med rekordfart (både på honom och oss själva). Han tycker att det är kul när vi sprayar på honom och det underlättar.

  • Äldre 16 Aug 10:24
    #7

     

  • thl
    Äldre 30 Aug 17:43
    #8

    extremt misstänktsamm är jag! värta sorten av pyramidförsäljning, bara det säger mycket! om det skulle på något sätt hålla vad det lovar att det förbättrar cellen, med andra ord ungdomenskälla så häll det i vatten tornen så alla för ta del av det! så kan vi halvera vårdkostaderna för landstingen och sänka skatter. Men nej 1000 kr mån och över 10000 om året kotar det att dricka utspädd klorin

  • Äldre 11 Aug 10:49
    #9

    Hej!

    Vet att tråden är gammal, men chansar ändå.

    Jag hat två obrutna lådor med Asea vatten till salu. Har beställt vatten via en vän, men tänker hålla uppe med det nu. Inte märkt några direkta förändringar.

    Synd att bara kassera dem. Känns väldigt bortkastat.

    Finns det någon här som är intresserad av att köpa dessa 8 flaskor, förpackade i sina fraktlådor? Bilder skickas gärna på dem. Tänkte mig 1200:- för båda. D.v.s nästan halva priset.

    kontakta mig på: mikael@zancotti.se isåfall.

    Mvh
    Mikael

  • Äldre 17 Sep 10:47
    #10
    ramses skrev 2014-08-11 10:49:58 följande:

    Hej!

    Vet att tråden är gammal, men chansar ändå.

    Jag hat två obrutna lådor med Asea vatten till salu. Har beställt vatten via en vän, men tänker hålla uppe med det nu. Inte märkt några direkta förändringar.

    Synd att bara kassera dem. Känns väldigt bortkastat.

    Finns det någon här som är intresserad av att köpa dessa 8 flaskor, förpackade i sina fraktlådor? Bilder skickas gärna på dem. Tänkte mig 1200:- för båda. D.v.s nästan halva priset.

    kontakta mig på: [email protected] isåfall.

    Mvh
    Mikael


    Vattnet är nu sålt.

    Mvh
    Mikael
  • Äldre 4 Apr 03:47
    #11

    Vid intresse eller mer information för att bli kund eller återförsäljare av dessa fantastiska produkter kontakta mej på min mail: a.ekholm@outlook.com

    Alltid svar inom 24 timmar

Svar på tråden ASEA effekt, plasebo eller inte.