• Anonym (Avtänd)

    Hon vill inte raka sig längre...

    Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

  • Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • Anonym (Avtänd)
    Frontline skrev 2013-02-12 14:35:29 följande:
    Är du rakad?
    Delvis
  • Anonym
    Anonym (Avtänd) skrev 2013-02-12 14:33:13 följande:
    Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

    Jag skulle tyvärr reagera likadant om min fru började raka sig. Avskyr rakat och det skulle genast sänka min sexlust. Tyvärr tyvärr, om det vore så enkelt som att "det spelar ingen roll".

    Alla har vi olika preferenser och för män är det visuella väldigt viktigt. En rakad fitta gör mig slak på nolltid.
  • Anonym (Avtänd)
    Anonym skrev 2013-02-12 14:42:50 följande:

    Jag skulle tyvärr reagera likadant om min fru började raka sig. Avskyr rakat och det skulle genast sänka min sexlust. Tyvärr tyvärr, om det vore så enkelt som att "det spelar ingen roll".

    Alla har vi olika preferenser och för män är det visuella väldigt viktigt. En rakad fitta gör mig slak på nolltid.
    Även om det är olika sidor av samma mynt så förstår du hur jag tänker SkålVarför är en partner så okänslig för vad den andra känner?
  • Anonym

    Undrar jag om det inte är en slags protest. Önskar att jag hade gjort likadant när mitt X krävde att jag jämt var rakad. Så jobbigt att hela tiden se till att det är hårfritt för att behaga mannen.

    Det har blivit så rakfixerat i samhället.

           

  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-12 18:30:29 följande:
    Undrar jag om det inte är en slags protest. Önskar att jag hade gjort likadant när mitt X krävde att jag jämt var rakad. Så jobbigt att hela tiden se till att det är hårfritt för att behaga mannen.

    Det har blivit så rakfixerat i samhället.

           
    Bra skrivet!
  • Anonym
    Anonym (Avtänd) skrev 2013-02-12 14:36:21 följande:
    Delvis

    Du kan ju inte kräva att din partner ska vara helrakad om du själv inte är det...herregud.
  • Haskel

    Alla är vi olika, och tänder på olika saker. Jag kan dock tycka det är lite tråkigt att många människor inte kan gilla saker som de är. En fitta är naturligt hårbeväxt, och en fitta är i mina ögon bland det finaste/härligaste/vackraste som finns. Ibland ser jag det som sexigt att någon rakar sig, eller har en slätrakad fitta. Jag kan även förstå att vissa föredrar det ena resp. det andra.Men jag kan inte förstå hur en fitta kan ses om avtändande om den är orakad alt. rakad.

  • Anonym
    Haskel skrev 2013-02-12 18:59:15 följande:
    Alla är vi olika, och tänder på olika saker. Jag kan dock tycka det är lite tråkigt att många människor inte kan gilla saker som de är. En fitta är naturligt hårbeväxt, och en fitta är i mina ögon bland det finaste/härligaste/vackraste som finns. Ibland ser jag det som sexigt att någon rakar sig, eller har en slätrakad fitta. Jag kan även förstå att vissa föredrar det ena resp. det andra.Men jag kan inte förstå hur en fitta kan ses om avtändande om den är orakad alt. rakad.

    Är det det som kallas för porrskadad kanske? Att man bara kan tända på en helt slätrakad fitta?
  • EmSaH

    Jag blev tvungen att sluta för jag fick svamp, inte heller så mysigt. Dock har jag inte helt vildvuxet, utan ansar, men helrakat funkar inte alls.

    Har provat några gånger, men tyvärr kommer svampinfektionen som ett brev på posten som tur är hade inte min sambo kunnat bry sig mindre. För honom spelar det ingen roll om det är hår eller ej.

    Nu vet ju inte jag om det är sådana problem din fru har. Har ni pratat om det?

Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...