• Nudistmamma

    Män: Brösttråd, vilken typ av bröst gillar ni?

    Jag skulle gärna vilja höra motiveringar, och förslag som jag inte tagit med här. Gillar ni fasta eller hängiga? Så små som möjligt? Så stora som möjligt? Stora eller små bröstvårtor? Styva eller mjuka bröstvårtor? BH eller inte BH?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män: Brösttråd, vilken typ av bröst gillar ni?
  • Putt B

    Du kommer nog få väldigt varierande svar här.. för mig är det så att kvinnan som brösten sitter på avgör om dom är mysiga och snygga.. en helt urblåst tjej kan ha hur snygga bröst som helst... dom är fortfarande inte intressanta.. Mitt svar är att alla bröst är fina..och jag gillar alla typer av tuttar...

  • maercs
    Putt B skrev 2013-02-15 19:05:07 följande:
    Du kommer nog få väldigt varierande svar här.. för mig är det så att kvinnan som brösten sitter på avgör om dom är mysiga och snygga.. en helt urblåst tjej kan ha hur snygga bröst som helst... dom är fortfarande inte intressanta.. Mitt svar är att alla bröst är fina..och jag gillar alla typer av tuttar...

    {#emotions_dlg.flower}
  • Trust me

    Röstade på C då jag föreställer mig att det är en handfull.


    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • steffo007

    Oj, kupstorlekar är svårt.
    Gillar väl typ alla bröst.
    Får jag välja så vill jag ha små fasta bröst.

  • Anonym (U)

    Jag har ingen koll på kupstorlekar. Men jag vill att de ska va fasta, så att tjejen kan gå utan bh utan att det hänger.

    och så vill jag att de ska gå lätt att hantera dem, de ska liksom inte vara all over the place, utan gärna rymmas i en hand 

  • Thaleya1

    Min sambo svarar C-D kupa, men jag röstar inte åt honom skriver endast.
    Och han svarar så för att det är stora klämvänliga, men inte för stora så att det blir hängigt eller att brösten är överallt. Opererade bröst går bort oavsett storlek.

    Han skulle dock inte välja bort någon endast för bröststorlek om brösten var mellan AA-E och om han vore singel.

  • Nudistmamma

    Jag var förvånad att det dröjde så länge för D kupa att få en röst. Det är klart att det är ytligt att bara se till utseende och storlek på bröst,  det är ju självklart att man väljer partner för personlighet, men utseendet är ju en viktig del i hela attraktionen oxå

  • Nudistmamma
    Anonym skrev 2013-02-15 21:33:33 följande:
    75A och 65C är lika stora... Hur menar du?
    Nja, de kan passa samma person men det är ju inte samma form på dem. Det var därför jag ville att man skulle förklara lite oxå eftersom varianterna är nästan oändliga
  • Anonym
    Nudistmamma skrev 2013-02-15 21:35:23 följande:
    Nja, de kan passa samma person men det är ju inte samma form på dem. Det var därför jag ville att man skulle förklara lite oxå eftersom varianterna är nästan oändliga
    Brösten kan vara precis lika, men inte resten av kroppstypen.

    Du är nog mer inne på utformning och då kan storleken vara helt irrelevant.
Svar på tråden Män: Brösttråd, vilken typ av bröst gillar ni?