• Sally Cinnamon

    Vi som äntligen är gravida efter ivf 2013

    Tänkte vi kunde samlas här och diskutera både njutbara och inte så njutbara (men efterlängtade) krämpor och känslor.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-11 11:13
    Länk till listtråd med BF-datum etc.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m69109112.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-16 11:28
    Länk till bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m69524489.html
  • Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter ivf 2013
  • Sally Cinnamon

    Hur mår du Siri? Några symtom än? Och vad nervöst det är! Längtar så till efter v 12 då det förhoppningsvis känns lite lugnare.

  • Siri

    Ja, det är verkligen en psykisk pers detta. Ingen skulla vara lyckligare än jag om jag var i veka 12 nu.

    Men första milstolpe känns iaf som om det är VUL. ska dit den 8 mars, så om 3 veckor får man ju iaf en indikation på att allt är som det ska.

    Jag har lite molande värk och ömma bröst, av och till. Och så är springer jag på toa hela tiden. I natt var jag uppe två gånger. Ser för mig att jag inte kommer få sova en hel natt på många år...

  • Sally Cinnamon

    Jag ska på vul den 25, så det är ju bara en vecka kvar drygt. Spännande, hoppas så på ett pickande hjärta då. Men allt känns bra so far så det borde vara lugnt. Men man kan ju aldrig veta...aaaah!

    Samma symtom som du, kissar på natten. Har börjat bli mer och mer trött på dagarna och även må lite illa då och då.

  • Leia82

    Hej hej! Jag hoppar in här också =) 
    Jag har samma symptom, ömma bröst och molande värk. I början av veckan hade jag väldigt ont men det har avtagit lite och kommer bara ett par gånger om dagen nu och någon gång på natten. Är också uppe på toa någon gång per natt men det är jag annars också =) Jag längtar också till VUL, har inte riktigt fattat att det är sant än =)

  • Sally Cinnamon

    Välkommen Leia82! Ja, visst känns det lite overkligt. Kommer kanske inte heller helt våga tro på detta förrän efter vul. Tror det lätt kan bli så när man försökt så länge. Kan det verkligen vara sant, liksom. Fast mitt begynnande illamående känns förstås mycket verkligt :/

  • Siri

    Börjar också känna av lite morgonillamående. Inte så att jag måste spy, men det lugger liksom där i bakgrunden och irriterar.

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter ivf 2013