• Anonym (Kille)

    Blev våldtagen av tjejer.

    Vet inte varför jag skriver detta här. Kanske för att vilja öppna mig och få lite positivitet. Detta vet jag är väldigt ovanligt och jag har svårt att få gehör för mina känslor kring detta. 

    Jag är en 24 årig kille som har blivit våldtagen av 3 tjejer. Det började som en vanlig fest och jag var ensam kvar med 3 tjejer som skulle bo kvar i lägenheten den natten. Det dracks mycket alkohol och i alla fall två av dessa tjejer var bra påverkade. 

    De fick för sig att vi skulle leka nån sexlek. Först lät det lite skojsigt men det kändes inte rätt så jag ville inte. Men de propsade på och sa såklart du tycker om det. Alla killar gör det.

    Det ena ledde till det andra och vi var i deras säng och två tjejer höll i mig medans den tredje klädde av mig. Ja sa flera ggr ordentlig nej jag vill inte. Men de var så fast beslutna över att alla killar vill ju. Vet inte om de trodde jag ville fast jag sa något annat.

    En av tjejerna skulle suga av mig hade hon bestämt. Den som är kille vet att håller man på och petar på penis flera ggr så blir den hård även om man inte är sexuellt upphetsad. Så hon fortsatte och höll på. Jag försökte komma loss. Men i och med att de var 3 som hade bestämt sig för att jag skulle ha sex så klarade jag inte ta mig loss.

    Jag misstänker att de trodde att jag bara busade med dem genom att säga nej i och med den berusningsgrad de hade. Men jag tycker de borde förstått.

    Efter det såg hon till att jag penetrerade henne.

    Efter detta så har jag mått dåligt när jag ser tjejer. Går det att förstå hur jag som kille är rädd för tjejer efter detta?

    Jag tycker samhället har väldigt svårt för sånt här. Som man ska man verka så stark.  

  • Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.
  • Anonym (Kille)
    OupaOupa skrev 2013-02-17 21:39:43 följande:
    Men polisanmäl!!
    Jo den biten har jag redan tagit hand om. Men jag väntar just nu på att det ska hända något och känner för att skriva av mig lite. 

    Tycker att folk i allmänheten som man talar med har svårt för att förstå hur jag som kille kan vara rädd för tjejer.  
  • zalando93

    Samhället uppmärksammar inte alls lika mycket våldtäkt på killar. Om du känner att du mår så dåligt av det tycker jag absolut att du ska anmäla dem för våldtäkt

  • Parcae

    Du måste polisanmäla!

    Detta är ett ypperligt exempel på hur de könsroller vi har idag kan ställa till problem och en stor motivering till att vara genusmedveten.


    Sometimes I just want someone to talk to. And sometimes I want someone to kick in the crotch
  • zalando93

    Är inte alls konstigt att du känner så. Även ni killar har känslor och förstår att du är rädd, dem har ju berövat dig och tvingat dig till något som du inte vill.
    Har du kollat upp någon terapeut som du kan prata med om du vill?

  • Ruggugglan
    Anonym (naww) skrev 2013-02-17 21:42:29 följande:
    stackare..... måste varit jobbigt för dig att bli sexuellt utnyttjad av 3 tjejer som du förmodligen tycker ser ok ut eftersom du ville "leka" med dom ....
    Vad fan är det för kommentar?
  • OupaOupa
    ChaiyyaChaiyya skrev 2013-02-17 21:41:57 följande:
    Samhället uppmärksammar inte alls lika mycket våldtäkt på killar. Om du känner att du mår så dåligt av det tycker jag absolut att du ska anmäla dem för våldtäkt
    Idioti
  • OupaOupa
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-17 21:41:57 följande:
    Jo den biten har jag redan tagit hand om. Men jag väntar just nu på att det ska hända något och känner för att skriva av mig lite. 

    Tycker att folk i allmänheten som man talar med har svårt för att förstå hur jag som kille kan vara rädd för tjejer.  
    Bra att anmälan är gjord. Förstår att du mår extremt dåligt, kan Mansjouren var ett ställe att kontakta?
  • OupaOupa
    ChaiyyaChaiyya skrev 2013-02-17 21:48:41 följande:
    Varför idioti?
    Nej men gud, jag citerade fel inlägg, såå ledsen Skål försoningsskål??
Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.