• Anonym (Ledsen)

    Precis fått veta att jag inte är pappa till "mitt" barn.

    I fyra år har vi varit tillsammans min stora kärlek och jag. Vi har en dotter på två år, eller hade..

    Idag har jag fått veta att hon inte är min, biologiskt..

    Jag anade mina misstankar och beställde ett faderskapstest på nätet och idag kom resultatet. Jag är inte hennes pappa. När min sambo kom hem kunde jag inte säga något. Jag slängde pappret på henne och allt hon kunde säga var "förlåt"..

    Nu ligger jag i en säng på Scandic och vet inte vart jag ska ta vägen.. Jag känner mig så sviken.

  • Svar på tråden Precis fått veta att jag inte är pappa till "mitt" barn.
  • FruOMor

    Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur du känner och vad du går igenom.
    Men din dotter som alltid varit din dotter och du alltid varit hennes pappa har ingen annan pappa så håll henne varmt om hjärtat trotts att det nu visade att du inte är biologiskt släkt med henne och be sen mamman( din fru,tjej) fara åt fanders..

  • viseversa

    För barnet finns ingen annan pappa. Hon bryr sig inte om blodsband. Dock förstår jag dig ts. Din fru har varit ett svin och svikit dig enormt mycket. Vet hon vem som är pappan då? Har hon berättat varför?

  • Nattsvart

    Men fy fan, du har all rätt att känna dig sviken! Att folk kan göra så mot sitt barn och sin man, det är hemskt! Har inga råd, men önskar dig lycka.

  • Orcha

    Åk hem.
    Du är mer pappa än testet.


    It was love @ first sight, not the second though.
  • Anonym (Ledsen)

    För cirka en månad sedan såg jag en brittisk serie där just detta hände och jag tänkte "herregud vad hemskt, tänk om det skulle vara så i mitt fall".. Samma natt låg jag och tänkte på det hela natten, kunde inte släppa det. Och så började jag räkna. Nio månader innan denna underbara flicka föddes så var min sambo bortrest med jobbet i två veckor. Under den tiden var vi heller inte särskilt aktiva.. Försökte slå bort tanken men det har inte gått. Så jag tänkte att nu beställer jag ett test så att jag kan släppa tanken.. Och så kom det här beskedet.

    Allting känns som en dålig såpa serie..

  • Xantippa85

    Fy fan... Lider både med dig och din dotter som blivit så lurade...! Men du är ändå pappa till din dotter!!!!!!

  • Anonym (Ledsen)
    Orcha skrev 2013-02-21 21:30:12 följande:
    Åk hem.
    Du är mer pappa än testet.
    Jag tror inte att jag är besviken på att få veta att hon inte är min biologiskt. Jag älskar henne ändå.

    Ja är bara så ledsen för att min sambo har bedragit mig under de här åren.
  • Meland

    Tror du hon hade sagt något någon gång senare i livet om inte dubbade gjort testet? Jag själv hade aldrig kunnat förlåta just henne men barnet ÄR ändå ditt då du var ned om hela hennes liv..

Svar på tråden Precis fått veta att jag inte är pappa till "mitt" barn.