Inlägg från: Anonym (Blyg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blyg)

    Sitta på mitt ansikte..

    Hej, jag har aldrig vågat frågat en tjej om hon vill sitta på mitt ansikte, även fast jag har drömt om det länge, man skulle kunna säga att det är en sån sak man vill prova innan man dör... skulle vilja att hon band fast mig och satt sig med all sin tyngd på mitt ansikte med eller utan trosor tills jag nästan kvävdes men har som sagt aldrig vågat frågat någon, är väl rädd att hon ska tycka att jag är konstig.
    Finns det  någon här som skulle vara intresserad av det ? eller har erfarenhet av detta ? 

  • Svar på tråden Sitta på mitt ansikte..
  • Anonym (Blyg)

    nä självklart vill jag inte bli kvävd, men tanken med att vara fast bunden är att den som sitter på mig ska bestämma när jag får andas och självklart är jag intresserad av att slicka personen i fråga :)

  • Anonym (Blyg)
    Anonym (xx) skrev 2013-02-25 22:13:10 följande:
    Min sambo gillar när jag grenslar hans ansiktet... fast all tyngd verkar att ta i ? . Du kanske ska börja med att dra dit henne utan ord? Att hon ska binda dej kan komma senare. Det finns mycket som låter rätt avtändande när man säjer det högt , men man kan fråga utan ord också.  Jag tycker det är skönt att bli slickad så, man kan hålla sej i sänggaveln och ändra vinkel och tryck.
    Att binda honom har jag gjort i andra sammanhang men det skulle vara synd just då för jag älskar hans händer runt rumpan just då, som håller i och styr.
    Kontrollera nåns andning skulle jag däremot inte vilja göra eftersom jag själv absolut inte skulle gilla att få min andning kontrollerad. Det skulle bara kännas otäckt för mej så det skulle jag tvärvägra och faktiskt avsluta relationen om den var ny, det skulle vara väldigt skrämmande för mej med en kille som var intresserad av det, jag skulle nog inbilla mej att han förr eller senare skulle vilja experimentera min andning. Men det är jag det.
    tack för svar, som du skriver är det nog smart att börja smått, det är nog inte många som vill börja med det jag skrev och jag skulle nog aldrig våga fråga det heller, förhoppningsvis kanske man kan börja smått som senare leder till mer vågat.
  • Anonym (Blyg)
    Anonym skrev 2013-03-03 20:21:35 följande:
    JA!
    JAG SKULLE GÄRNA GÖRA DET MED DIG!
    LÅTER SOM EN DRÖM!
    EN UNDERBAR DRÖM!
    härligt ! säg var och när så e  jag på ;)
Svar på tråden Sitta på mitt ansikte..