• Anonym (Handenpåhjärtat)

    Lever du med din stora kärlek?

    På natten när du ska somna och det sista du tänker på är din stora kärlek är det personen som ligger bredvid dig som är din stora kärlek eller är kärleken en person du inte är ihop med?

  • Svar på tråden Lever du med din stora kärlek?
  • Anonym

    jag ligger ensam i min säng. min stora kärlek gjorde slut med mig igåt och om jag någonsin hittar någon igen tror jag att jag många gånger kommer att tänka på just denna killen. Det gör så otroligt ont att jag inte har en aning om vart jag ska ta vägen :-S tips hur man kommer över sin stora kärlek?

  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-01 00:47:58 följande:
    jag ligger ensam i min säng. min stora kärlek gjorde slut med mig igåt och om jag någonsin hittar någon igen tror jag att jag många gånger kommer att tänka på just denna killen. Det gör så otroligt ont att jag inte har en aning om vart jag ska ta vägen :-S tips hur man kommer över sin stora kärlek?
    Tid.
  • Anonym

    Nej, och jag är inte säker på vem min stora kärlek är. Hur mäter man kärlek?

  • Anonym

    Jag är inte ihop med honom, men jag har varit det en gång för länge sedan. 

  • Anonym (Fru)

    Nope men med min andra kärlek,min stora kärlek är ett svin och ingen jag tänker leva med,även om jag har varit kär i honom snart 15 år

  • solus33
    Anonym skrev 2013-03-01 00:47:58 följande:
    jag ligger ensam i min säng. min stora kärlek gjorde slut med mig igåt och om jag någonsin hittar någon igen tror jag att jag många gånger kommer att tänka på just denna killen. Det gör så otroligt ont att jag inte har en aning om vart jag ska ta vägen :-S tips hur man kommer över sin stora kärlek?
    Om man hade varit din stora kärlek så hade han inte lämnat dig..
    din stora kärlek är fortfarande där ute och väntar..
    DET KOMMER..
Svar på tråden Lever du med din stora kärlek?