• Anonym
    Äldre 4 Mar 08:51
    16957 visningar
    39 svar
    39
    16957

    Han vill inte ligga med mig, men porr går bra!?

    Igår när jag hade lämnat hemmet några timmar så upptäckte jag att min sambo kollat på porr, är egentligen inte en galen tjej som rotar igenom hans dator. Men! Sen dec har vi knappt legat med varandra, han är deppig säger han och jag försöker underlätta för han på alla sätt och vis.
    Vi har pratat lite om det och först skylde han på graviditeten och nu att han har en depression. På en månad har vi haft "sex" en gång, med händerna. Han fick sin orgasm och för mig blev det ingen.Det som är mest jobbigt är att han kollar gärna på porr så fort inte jag är hemma.

    Känner mig som världens osexigaste människa för att han undviker mig... Vi bråkade nu på morgonen, han bad mig dra åt helvete och att han får kolla på hur mycket porr han vill..

  • Svar på tråden Han vill inte ligga med mig, men porr går bra!?
  • Anonym
    Äldre 4 Mar 08:57
    #1

    Förstår inte att man fortfarande jämför porr och sex. Det är två helt skilda saker. Jag kan titta på porr på dagen och ha sex på kvällen eftersom det är två olika behov. Det ena är ett rent fysikt impulsivt behov som uppstår, det andra är ett djupare känslomässigt behov av närhet och intimitet.

  • Anonym (Wildr­at)
    Äldre 4 Mar 08:58
    #2

    Förmodligen har han problem att tända på dig nu när du ska bli mamma men han vågar inte tala om det för dig. En del har svårt att se sin "madonna" (blivande mamma) som "hora" (åtråvärd kvinna). Det har inte med magen att göra för de flesta utan helt enkelt det att en mamma är inte nån man har sex med... En del är också rädda för att skada barnet, eller känna det vid sex... Ta med honom till MVC och prata med BM om det hela. Kanske ni kan få komma till en terapeut eller liknande och jobba med det här för det är inte ovanligt.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 09:04
    #3
    Anonym skrev 2013-03-04 08:57:42 följande:
    Förstår inte att man fortfarande jämför porr och sex. Det är två helt skilda saker. Jag kan titta på porr på dagen och ha sex på kvällen eftersom det är två olika behov. Det ena är ett rent fysikt impulsivt behov som uppstår, det andra är ett djupare känslomässigt behov av närhet och intimitet.
    Jag förstår väl det! Hade verkligen inte brytt mig om han kollade på porr ifall vårt sexliv fungerade okej bra.
  • Anonym (uuuu)
    Äldre 4 Mar 09:05
    #4

    Schysst att be dig dra åt helvete?? Han har stora problem verkar det som.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 09:12
    #5
    Anonym (uuuu) skrev 2013-03-04 09:05:20 följande:
    Schysst att be dig dra åt helvete?? Han har stora problem verkar det som.
    Han blev väl arg på mig för att jag tog upp det, kanske han kände sig kränkt av att jag visste hans porrvanor?!
    Han är en jätte fin kille, vi har varit vänner i 4år och blev tillsammans för ett år sedan. Men undrar ibland om vi skulle stannat vid vänskapen. Han är en ganska trasig människa och känns ibland som att jag är hans mamma. "Gör det idag så kommer det kännas mycket bättre"    "snälla kan vi hjälpas åt med städningen idag"  "skulle du vilja göra något annat än att sitta vid datorn idag" 
  • Manlig­Man6
    Äldre 4 Mar 09:27
    #6

    Kan förstå killen att han känner sej lite kränkt näör du snokar i hans dator...
    Sedan funkar killar så att dom hellst vi ha en porrsnutt att titta på medan dom onanerar, det har inget med hur du är eller ser ut.
    Onanerar du inte själv nu när ni har så lite sex? Fantiserar du då bara om din kille samt INTE använder några redskap?

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 09:46
    #7
    ManligMan6 skrev 2013-03-04 09:27:58 följande:
    Kan förstå killen att han känner sej lite kränkt näör du snokar i hans dator...
    Sedan funkar killar så att dom hellst vi ha en porrsnutt att titta på medan dom onanerar, det har inget med hur du är eller ser ut.
    Onanerar du inte själv nu när ni har så lite sex? Fantiserar du då bara om din kille samt INTE använder några redskap?
    Fast nu är det inte så att jag tycker det är osunt att onanera! Om du så gör det till porr, med redskap eller mot ett träd.

    Så här då! Min kille har haft potensproblem i mååånga år, förr när vi bara var "vänner" så kollade vi på massa porr ihop för att han skulle få upp den. Detta en skada från hans tidigare liv som missbrukade av amfetamin. Jag var egentligen inte så upphetsad av själva porren men ställde upp då jag tyckte så mycket om han. Har sagt att jag inte tänder på porr och jag inte kommer vilja kolla på det mer med han.
    För ett halvår sedan berätta han om PMO-fritt, att han inte skulle kolla på porr eller onanera på 6månader för att "återställa sig" Han är skadad helt enkelt. Det gick så där..

    Vet egentligen inte varför jag skrivet av mig här om detta, men börjar bli trött på att vara tillsammans med en impotent man som kollar på porr och runkar istället för att ligga med mig. I ett år har jag tagit oerhört stor hänsyn till han och hans problem. Men idag blev det droppen, sen kanske mitt utbrott till viss del bottnar i massa gravidhormoner.
  • Äldre 4 Mar 10:02
    #8

    hade ni sex lika sällan innan du blev gravid med ?

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 10:05
    #9
    jashrinah skrev 2013-03-04 10:02:46 följande:
    hade ni sex lika sällan innan du blev gravid med ?
    Vi bodde ganska långt ifrån varandra, har bott ihop sen nov.. Vi hade kanske sex en gång i månaden, då vi sågs... När vi blev tillsammans hade vi inte sex de 3 första månaderna pga hans potensproblem..
  • Anonym (uuuu)
    Äldre 4 Mar 10:07
    #10
    ManligMan6 skrev 2013-03-04 09:27:58 följande:
    Kan förstå killen att han känner sej lite kränkt näör du snokar i hans dator...
    Sedan funkar killar så att dom hellst vi ha en porrsnutt att titta på medan dom onanerar, det har inget med hur du är eller ser ut.
    Onanerar du inte själv nu när ni har så lite sex? Fantiserar du då bara om din kille samt INTE använder några redskap?

    Så det är ok om din tjej enbart onanerar och inte har sex med dig?(hej förresten, det är din gamle vän)
Svar på tråden Han vill inte ligga med mig, men porr går bra!?