• Tik Tak

    Till er som bllivit bedragna

    Vad för ursäkter och bortförklaringar kom er partner med när ni konfronterade dem om otroheten försökte dem skylla på omständigheter utan att helt och hållet ta på sig ansvaret för deras eget handlande.

  • Svar på tråden Till er som bllivit bedragna
  • Montparnasse

    En tjej jag hade ett förhållande med när vi båda var arton sade att hon varit full och kåt. Jag hade varit otrogen mot henne först, dessutom så. Med samma förklaring.

  • Anonym

    Att han var full, och allt var spritens fel, annars hade det aldrig hänt.Moget, eller hurObestämd

  • Montparnasse
    Anonym skrev 2013-03-04 22:45:48 följande:
    Att han var full, och allt var spritens fel, annars hade det aldrig hänt.Moget, eller hurObestämd
    Ja, för han kan ju inte kontrollera varken sig själv eller sitt drickande. Djävla sprit att rinna ner i din karl och tvinga honom till saker han inte vill, som att vara otrogen!
  • Tik Tak
    Montparnasse skrev 2013-03-04 22:49:21 följande:
    Summan av kardemumman: Otroligt moget.

    Du menar otroligt omoget åtminstonde ur en empatisk och personlig utgångspunkt att komma med en massa bortförklaringar för en eget vidriga handlande.
  • Montparnasse
    Tik Tak skrev 2013-03-04 23:00:28 följande:

    Du menar otroligt omoget åtminstonde ur en empatisk och personlig utgångspunkt att komma med en massa bortförklaringar för en eget vidriga handlande.
    Japp, jag var sarkastisk.
  • Ant3

    Hennes förklaring var att hon kände sig bortglömd och osäker på var jag stod i vår relation, så hon blev smickrad av hans uppmärksamhet och det ena hade lett till andra.


  • Anonym
    Ant3 skrev 2013-03-04 23:29:28 följande:
    Hennes förklaring var att hon kände sig bortglömd och osäker på var jag stod i vår relation, så hon blev smickrad av hans uppmärksamhet och det ena hade lett till andra.
    Hur reagerade du?
  • Ant3
    Anonym skrev 2013-03-04 23:31:02 följande:
    Hur reagerade du?
    Jag blev förbannad och börja pressa henne, vilket var skitdumt eftersom det bara gjorde mig ännu argare när jag fick veta mer exakt hur det låg till. Just då ville jag veta ALLT men det kanske man mår bättre av att inte göra, hehe.
  • Thyla

    Du är paranoid verkar vara flitigt använt av de otrogna

    Eller lägga över skulden på den som blir bedragen. De är några man ska hålla sig borta ifrån.

Svar på tråden Till er som bllivit bedragna